![]() |
Veiling van forumleden voor slachtoffertjes van kanker en gehandicapten! Doe Mee!
Jongens en meisjes,
Om de gehandicaptenzorg en de zorg voor kinderen die kanker hebben te stimuleren is er het idee om dates met forumleden te veilen. Iedereen die zich voor een dag beschikbaar wil stellen of die een bepaald bedrag over heeft voor een aanwezig forumlid, of iemand die sowieso een bedrag wil overmaken wordt gestimuleerd om dat hier kenbaar te maken. Ikzelf zal me eventueel ook beschikbaar stellen. De reden dat ik dit topic op De Kantine zet is het feit dat de veiling zelf vooral leuk moet zijn en dat hier veel mensen komen, maar in feite is het allemaal serieus. Wie helpt? |
wat een raar idee. no offense.
|
Hoe kóm je erop?!?!?!
K zou me nogal gebruikt voelen als ik me daarvoor zou aanmelden zeg, en ik zou er zelf nooit geld voor over hebben! |
Heb je wellicht een officiële URL voor deze actie, een waarborgend certificaat, zoiets?
|
Nee, maar je kan het geld rechtstreeks naar het goede doel storten. Je afschrift is dan je ticket voor de date.
|
Citaat:
|
Daar moet je dus een goed doel voor uitkiezen. Ik zal binnenkort een lijst plaatsen van goede doelen die zich hiervoor inzetten met een overzicht van waar dat geld naartoe gaat, en of ze ook gecontroleerd worden door een onafhankelijke partij die ook aangeeft dat het geld daadwerkelijk daaraan wordt besteed.
|
Citaat:
|
Jammer ik ben leuk hoor!
|
Citaat:
|
he, sjon dit is echt typisch weer iets voor jou.
|
Hey Daan, kijk voor de lol eens op onzin?
Ook het stuk van de beer! |
oja, veel plezier in de Arena zometeen!
|
ik wil wel bieden op een aantal van de mensen hier :evil:
|
Je kan beter naar Onzin gaan dan. Zelfde topic, maar meer dan 100 reacties binnen een uur daar!
|
Ik ga eten... tot later!
|
Citaat:
|
Dit vind ik echt jammer.. er zijn genoeg stichtingen waar je geld kunt storten voor ziektes zoals kanker, en voor gehandicapten. Dat komt iniedergeval officeeler over dan dit.
|
Hmz.. toen ik 't eerst las dacht ik "slachtoffertjes van gehandicapten?" :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Dates met forumleden veilen? Het zal vast een leuk lief en aardig idee van jullie zijn geweest maar ik zie de lol er serieus niet van in. Weetje wel hoeveel moeite het kost om zomaar even iemand te meeten! En wat nou als je hem of haar niet mag? Dan had je dat geld van je treinkaartje beter meteen naar de een kankerfonds kunnen zenden.. En wie zegt eigenlijk dat dat geld daar weleens terechtkomt?! Het is heel onduidelijk hoor wat jullie van plan zijn, helemaal omdat het ook al eerder op Onzin gepost is komt het op mij niet meer echt geloofwaardig over. |
prostitutie voor een goed doel...
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs - vooral - als de originele auteur dat wel doet. |
Ik geef het geld liever direct, als ik wil meeten ed ga ik daar niét
voor betalen. (reiskosten, oké, maar niet voor de forummer) |
Citaat:
|
Eh, nobel doel, maar je komt er niet ver mee denk ik.
|
Lijkt me niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |