![]() |
Italiaans pak kopen
Wie kan mij zeggen waaraan ik een echt Italiaans pak kan herkennen. Waar moet ik op letten als ik zo'n pak koop en wat is de prijs ongeveer voor zo'n pak.
Is een Italiaans pak duurder dan een gewoon pak? Grtz DaThomaz |
aan het merk en aan de prijs, lijkt me. en ja, die zijn dus duur.
|
Aan welke prijsklasse moet ik ongeveer denken voor een normaal standaard Italiaans pak?
|
Als een pak duurder is dan normaal, is het italiaans? :cool:
|
waarom italiaans??? voor kleding van japan toch ook goed??
|
Citaat:
bovendien hebben ze daar lekkere spaghetti |
[QUOTE]ReV3rEnD schreef op 22-10-2003 @ 18:07:
[B]italiaans heeft een zekere stijl en charme Yub, you get me. |
Citaat:
|
Bedoel je nou gewoon een pak wat uit Italie komt:
Kenmerk: Je hebt het in Italie aangeschaft, of er staat "made in Italy" op ofzo(of fabricado a Italia ;) ) Of bedoel je een pak van Italiaanse modehuizen: Kenmerk: het merk/de naam wat/die op het label staat. |
Loop de winkel van Zegna binnen zou ik zeggen ;)
|
Citaat:
Waar zit die Winkel? |
[QUOTE]Hydraul!C FunK schreef op 22-10-2003 @ 19:09:
[B]Bedoel je nou gewoon een pak wat uit Italie komt: Kenmerk: Je hebt het in Italie aangeschaft, of er staat "made in Italy" op ofzo(of fabricado a Italia ;) ) Dat bedoel ik |
Citaat:
Of je gaat naar Boston trader in Den Haag. Volgens mij kun je zoiets wel in iedere stad kopen. |
Dan koop je gewoon een pak van een nutteloos duur merk als Armani of Gucci of Prada ofzo. Dan ben je namelijk helemaal de man. :cool: (y)
|
we doen allemaal wel alsof we het niet koel vinden, maar ondertussen fantaseren we alsof WIJ door de straat lopen te patsen met zon geil pak.
|
Een italiaans pak is wat gestroomlijnder als een 'normaal' pak. Ten misnte traditioneel gezien.... ik weet niet of het tegenwoordig nog wat uitmaakt omdat toch iedereen elkaars design jat...
Ok is het zo dat de kwaliteit van de wol over het algemeen een stuk beter is. |
Citaat:
|
Italiaans of niet zegt an sich niet zoveel. Het feit dat Armani Italiaans klinkt wil niet zeggen dat alle Italiaanse pakken goed zijn.
Zoals Alex zegt zijn Italiaanse merken vaak wat smaller gesneden dan andere Europese en Amerikaanse merken (die laatste zijn vaak wat wijder gesneden). De snit is vaak wat fijner. In ieder geval is het niet zo dat een Italiaans pak iets compleet anders is dan een normaal pak, want jij ziet het verschil niet als ik met een Armani aankom of met een pak van Steppin' Out (die overigens prima zitten, betaalbaarder zijn en naar mijn mening mooier dan andere (duurdere) merken). |
voor 2500 euro heb je al een mooie...
Stropdas. |
Citaat:
mooie winkel (y) (y) |
Citaat:
Je moet er wel rekening mee houden dat dit pakken zijn van E700 en duurder. Je kunt ook gewoon naar de uitverkoop van Oger gaan, daar vind je vast wel een goedkoper Italiaans pak. |
Of probeer Oger 's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |