![]() |
half ontwakend, deels nog slapend
Half ontwakend, deels nog slapend
paniek in mijn hoofd, de wereld veracht me natuurlijk verzet ik geen berg met mijn handen: Die kracht heeft toch niemand, o wereld wat dacht je? Nu woelend in weelde om drie in de ochtend probeer haar te vatten, maar 't lukt me niet meer Nog altijd half slapend en deels nog ontwakend; ik schrijf maar weer door tot de rust wederkeert Zelf vind ik hem een beetje aanstellerig, jullie? |
Niet aanstellerig, gewoon recht vanuit het gevoel beschreven. Ik vind het op sommige plaatsten niet echt lekker lopen, mss dat je daar nog even naar kunt kijken.
|
Hmm, ik heb het iets aangepast, zo beter?
|
gevoelsmatig geschreven, sterk ritme, niet al te orgineel maar je brengt het gevoel wel lekker over...
|
Citaat:
|
Het leest vooral heerlijk vlot door; mooie klanken die je gebruikt! Ik vind veracht me/wat dacht je erg leuk in de eerste strofe; deze loopt echt perfect! Wederkeert vind ik eigenlijk niet zo'n goede afsluiter, ik zou voor een wat rustiger woord kiezen. Een mooie titel, en het leest ook fijn dat de titel ook de eerste zin vormt, bovendien is de herhaling in de derde regel vd tweede strofe erg goed! Je hebt het gevoel erg mooi verwoord vind ik, en eigenlijk niet aanstellerig; eerder romantisch eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |