![]() |
Dimmu Burger!
|
alleen die naam al moet ik om lachen
nou nog checken |
|
te vet.
ergste is dat ik ook in een dimmu borgir shirt heb rondgelopen :D zonder corpsepaint gelukkig. |
Brr, corpsepaint en dreads.:eek:
Verder wel grappig.:o:D |
totally gay.
|
Duuuuuuuuude, Black Metalfans zien er nog leiper uit dan Black metal gitaristen ^^
En dan lopen jullie op ons Power metal ''nichten'' te zeiken :P |
http://www.boudisque.nl/fotogallery/...offilth/03.gif
die linkse heeft een opethshirt aan :( exopethgebrokenhartje :( :( |
Dimmu Borgir is goed, zal die link ff checken.
|
Hehe grappige fotos :D :cool:
Zijn dat echt de lui die naar zo'n concert gaan? |
Citaat:
|
Ik zou haast depressief worden van dergelijk volk, als ik niet beter wist in mijn leven dan te struikelen over bullshit als nihilisme en tegen beter weten in je 'd0wn' voelen, of te grote misvatting dragen van de muziek die je luistert. Dat, ookal zit Dimmu Borgir zelf er ook niet ver naast.
|
ach ik vind nogsteeds weinig mis met dimmu borgir
site is overigens wel grappig :P |
Citaat:
|
Whaha..LOL...deze zijn echt te grappig :D
Vooral foto 5 en 7 zijn extreem. ik geloof trouwens dat ik die ene kerel uit foto 7 volgens mij wel eens op straat heb zien staan, deed ie net alsof in een kist zat en er niet uit kon :p |
Citaat:
als je je al aan dat soort onnuttige dingen moet ergeren krijg je binnen de kortste keren een hartaanval. |
Vooral die corpsepaintkerels, en dan vooral diegene met de Linkin' Park patch, zijn erg dom
|
Citaat:
|
wat geweldig, het ziet er niet uit :p
en ik herken er ook nog eentje, dat meisje met dat kruisje, ha hm ahw en dit is een snoepie http://www.boudisque.nl/fotogallery/dimmuborgir/001.jpg |
|
Citaat:
nu nog een strikje in zn haar. |
maar wel een zwarte met spikes dan hehh! ;)
|
Citaat:
een roze fluffy strikje. net als mn schaap. |
We zijn hier niet om anderen af te zeiken, al wordt het ons wel erg makkelijk gemaakt dit keer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |