![]() |
Bosschaart naar PSV?!
BRON: Sportweek
(http://psv.netwerk.to/nieuws/news.php?b=5894) Het weekblad Sportweek meldt vandaag dat Pascal Bosschaart in de winterstop Utrecht verruilt voor het Eindhovense. Enkele goed ingelichte bronnen van het PSV Netwerk bevestigen het bericht. Afgelopen zomer was Feyenoord zeer geïnteresseerd in de in Rotterdam geboren verdediger. Toen vormde de vraagprijs van vier miljoen euro een barricade. Insiders beweren dat die prijs ondertussen is gezakt omdat de speler die de gehele jeugdopleiding van Feyenoord doorliep aan het einde van dit seizoen transfervrij is. Volgens Sportweek is PSV er veel aan gelegen Bosschaart op korte termijn vast te leggen vanwege onderbezetting op de linkerflank. Voor een transfer moet PSV toestemming krijgen van de Raad van Commissarissen, of zij dit geven is nog onduidelijk. __________________________________________________ ALS dit waar is, dan heeft PSV er een goeie aan! Bosschaart is top! Het is lang geleden dat een speler die niet afkomstig is van de Top 3 zo ter discussie staat om geselecteerd te worden voor Oranje. Verder is hij een schoffie en een schopper, en die kunnen iedereen er nog wel eentje bij hebben. Vooral omdat v. Bommel binnen enkele jaren zal vertrekken Hoewel zijn hart bij Feyenoord ligt, hoop ik dat hij voor PSV kiest. Dan hebben we d'r in Eindhoven een toekomstig wereldverdediger bij! Want als hij zich doorontwikkeld, zal hij zeker bij Oranje aan de bak komen. Veel concurentie heeft hij daar immers niet |
Als Feyenoorder hoop ik dat dit niet waar is! Ik hoop dat Bosschaart naar Feyenoord komt, want dat is, zoals je zelf ook al zei, een goede linksback (over niet al te lange tijd linksback van het Nederlands elftal). Dit zou eindelijk eens die problemen op die linksback plaats oplossen, gaat PSV er (misschien) met de buit vandoor :( Dat zou ik niet zo leuk vinden.
Maar ik vermoed dat Bosschaart 'gewoon' kiest voor Feyenoord, omdat z'n hart daar ligt. Aan het eind van het seizoen is ie gratis en kan ie naar de club waar hij voor staat. BTW: Feyenoord heeft Babos een contract voorgeboden, omdat hij aan het eind van het seizoen ook transfervrij is. Babos neemt nog geen beslissing, hij wilt eerst alle andere mogelijkheden overdenken. Zou wel (te?) mooi zijn om Babos én Bosschaart naar Feyenoord zien komen. FEYENOORD KAMPIOENEN volgend seizoen :( |
jammer dat psv daar al lee en bouma heeft op die positie heeft want anders hadden we er weer een topper bij.
ik denk da je dit bericht maar moet prullenbakkeren |
Citaat:
Tis trouwens prullenbakkeriseren (net als die kerel in kopspijkers, een tijdje terug) :p \ Maar toch best een lekkere verdediging -------------Waterreus------------------------ Ooijer-----Hofland-----Bouma-----Bosschaart Allemaal Nederlanders én Oranje-waardig, mits ze in topvrom zijn |
ja, lee is in mijn ogen ook niet echt een geweldige versterking voor psv. bosschaart zou dat zeker wel zijn en ik hoop daarom ook dat ie niet voor feyenoord kiest.
Offtopic: maar ik vraag me wel af wie volgend jaar kezman moet gaan vervangen, want die zal zeker niet blijven. Vennegoor of H. is niet goed genoeg om de plaats van kezman over te nemen en Huntelaar zie ik ook nog niet zo'n 20 doelpunten in 1 jaar er in schieten... :( |
Citaat:
|
Als hij daadwerkelijk naar PSV gaat en hij bewijst zich, dan maakt hij een grotere kans om in Oranje te komen.
|
Citaat:
Nummer 1 van dat lijstje was ene Wesley Sonk Nummer 2 van dat lijstje was ene Danko Lazovic Ze zullen in Eindhoven dus snel opzoek moeten naar een nieuwe spits ja... Dirkie Kuijt zoú een heerlijk alternatief zijn, maar ook die is getransfereerd naar de concurent |
oke ik haal lee eruit maar let op:
bogelund-----hofland---ooijer------bouma als dat geen waardige verdedeging is |
En weer word Feyenoord gedisst als dit gebeurt! :D Heerlijk (Y)
|
Citaat:
Collins John van Beukering (?) aan zijn talent en torinstinkt licht het niet. |
Citaat:
|
misschien moet PSV nog maar eens gaan rondneuzen daar in joegoslavië (of hoe het daar dan ook mag heten tegenwoordig) want volgens mij zit daar best veel verborgen talent. of ergens in zuid-amerika rond gaan kijken ofzo, alleen zijn die spelers meestal nogal wat aan de dure kant :(
|
Ff offtopic maar hoe zit dat eigenlijk met Hofland?
Dat was toch zo'n megatalent, de nieuwe Jaap Stam ofzo? Was die vorig jaar lang geblesseerd ofzo? Al behoorlijk tijdje niks van gehoord namelijk. (nou kijk ik ook niet zo veel naar PSV :bloos: ) |
Citaat:
|
ja die was vorig jaar zwaar geblesseerd (aan zijn enkel geloof ik) maar is nu weer op de weg terug. hij speelt alweer in het eerste, afgelopen dinsdag nog tegen AEK athene.
|
Citaat:
slotje? |
zou wel een dis voor onze vrienden uit rotterdam zijn. Bosschaart is een degelijke speler. Geen topper, maar al gaat ie naar psv heeft ie kans op oranje, omdat daar in de verdediging toch afgezien van stam weinig soeps loopt, dus zou verstandig zijn.
|
Citaat:
|
Bosschaart wordt nu ook al gescout door Manchester Utd :eek:
|
Citaat:
Een Nederlandse topclub of een buitenlandse subtopper, dat is het beste. |
Citaat:
|
Citaat:
Topclubs in Nederland zijn gewoon Ajax, Feyenoord en PSV. |
Citaat:
P$V staat idd 2e en is in de afgelopen 5 jaar 3 keer kampioen van de Eredivisie geweest. Maar een topclub moet ook internationaal presteren!!Hoevaak is Sparta Praag kampioen van Tsjechie geweest?Is dat ook een internationale topper? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |