![]() |
Jon, beheerder? Kom nou toch.
Naar aanleiding van een topic op de Kantine zijn we tot conclusie gekomen dat Jon God is. Hij is de grote man van dit forum, dé God, de Verhevene! Hierbij past toch, mensen, een andere titel! Laten wij hem uitroepen tot "De Verhevene", de grote man! Doe het nu! Laat je horen, sluit je erbij aan en roep Jon uit tot "De Verhevene", in lijn met de traditie van Keizer Augustus ("De Verhevene")!
|
Maar ja, ik heb geen bananen...
|
Bij het openen van dit topic nam ik net een slok ijsthee...
Je begrijpt dat ik nu half dood op de grond lig vanwege verslikking. Bovendien mag ik even m'n computer af gaan drogen. |
De Verhevene? Dat de forumbazen een anti-democratisch beleid voeren moeten ze zelf weten, maar dat bij die ideologie ook nog een sterke leider hoort, brengt toch bepaalde associaties met zich mee :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, maar Jon is eigenlijk toch maar een spil in de hele godstheorie? Hij oordeelt alleen.
De rest (geboorte van de Aarde, reincarnatie, etc) gebeurt buiten Jon om. Nee, "de verhevene" is te hoog. Sorry. |
Ik heb het altijd al beweerd, maar niemand geloofde mij. :(
'Net als Jezus, die geloofden ze ook niet.' :p |
Ik ben Atheïst.
|
Citaat:
|
Klinkt als een nieuwe sekte
|
Citaat:
|
Citaat:
Oordelen doen zijn engelen juist, zoals Gatara, Koen, Tofke_H, Enlightenment, Boogie, Tampert, etc.! |
:)
|
zielig :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Jon is dan wel schepper van het forum, oordelen doet hij ook (ja, echt waar!), maar nu is hij alleen nog maar god. Geen verhevene. :P |
Citaat:
|
Citaat:
(eigenlijk heb je wel gelijk maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen, dan word ik aangetast in mijn mannelijkheid) |
het enige wat ik ooit van die meneer heb gemerkt is een ontzettend lachwekkende achterlijke waarschuwing die ie me ooit gaf
we kunnen hem wel concierge noemen ipv beheerder |
Citaat:
Maar God/Jon geeft mij gewoon een lekker gevoel! :eek: |
Citaat:
Beryll is in verwachting van Jon. :o |
Mooi dat ik niet in God geloof :)
|
Citaat:
Ik denk niet dat je er nu nog omheen kan; maar God bestaat. |
Citaat:
BEHEERDERS moet je in de watten leggen, klojo! :p :o |
Citaat:
|
Citaat:
muhhahahahahhahahah:D:D:D |
De Verhevene (y)
|
Krijgen we dan straks ook Jon II, Jon Superbus III etc? :p
|
Eh, dankzij Jon bestaat het forum toch? Natuurlijk is hij dan God! :D :cool: (y)
:) |
Wat een crap.
|
Jullie kennen Jon's ware Ik geeneens...
|
ik snap er geen reet van
|
dit is mijn eerste post op dit forum
laat ik mezelf voorstellen: ik ben Jon's grote broer |
In den beginne was er niets
Toen schiep Jon het forum... |
Citaat:
|
*gaat volksdansen*
|
god is dood en allah ook kijk maar om je heen, dus jon ook (y)
|
Citaat:
|
:D
In de 19e en 20e eeuw werd ook de zogenaamde "God-is-dood"-theorie ontwikkeld, die er vooral op stoelde dat de idee van een almachtige, wrede God nu onderhand wel had afgedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
*aanbidt* |
Houd dat dan in dat topic van die rare ideeën, zou ik zeggen. Dit is in ieder geval geen topic voor De Kantine. Onzin zou kunnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |