![]() |
TI (technische informatica)
wie heeft over deze studierichting meer informatie, ik wil graag het volgende weten
welke beroepen zijn eraan gerelateerd, is de studie moeilijk. is er veel werk te vinden na deze studie. en wat is ene goede basis voor deze studie ik heb zelf het profiel NT met informatica en biologie als keuze vakken extra info altijd welkom |
Bump.
|
oja dat is heel intressant *NOT*
|
Ga anders eens op een voorlichtingsdag kijken:
http://www.studieinfo.tue.nl/public/...id=7&site_id=1 |
ok dat is al iets informativer dan "bump"
zal is op de site kijken en evt naar een of andere voorlichtingsdag gaan |
Ik zie dat je havo doet (profiel).. ik hoor dat het goed te doen is.
Je hebt niet echt voorkennis nodig. Als je met computers kan werken en je HAVO/MBO diploma hebt is dat genoeg. Ze leren je bijna alles vanaf het begin. Het is niet zeker of er veel werk te vinden is. De laatste jaren zijn veel IT-ers hun baan kwijtgeraakt. Volgens sommigen is de IT-sector aan het herstellen. Dus ja.. tegen de tijd dat jij afgestudeert bent, kan je wellicht makkelijk een baan vinden. Anders is het even zoeken of zelf een bedrijfje beginnen. In principe kan je alle kanten op met die studie (natuurlijk in de trant van IT)... van systeembeheerder tot IT-consultant. Alles wat te maken heeft met IT kan je gaan doen. |
wat ik heb gehoord is dat je op het mbo en hbo bijna geen reet leert. Je kan natuurlijk zelf aan de slag, maar vanuit school leer je niet echt veel.
Op de universiteit is het iets anders, maar daar ben je vast niet in geinteresseerd (omdat het buiten de mogelijkheden ligt) (?) :) |
Citaat:
|
ik doe ut :P
is wel te doen.. zoek een gezellige school uit waar je ut gaat doen, dan ist ineens een stuk leuker :P |
tpoic van 2003 :rolleyes:
|
Citaat:
Dan zeg ik: Rick, sukkel! |
Tering....ik zag 30-10 staan en dacht "dat kan nog wel" haha :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |