![]() |
MTV-rock?
Valt het jullie ook op dat MTV alleen maar rock is. Natuurlijk niet alles, maar voor heen was er zowat nix over alternatieve bands.
Nu gaat mtvnieuws er zowat alleen maar over, de hele zomer alleen maar alTernatieve festivals, Interviews en veel weekenden zijn rockweekenden en nu ook al een rocktober! Ik vind het niet minder leuk, alleen ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden? |
ja nu je het zegt! valt wel op ja!
|
MTV probeert weer echt true te worden :D
|
tis cker ter compensatie van de breezer-zender (TMF dus).
ik zeg: yay!! |
en arrenbie ook toch?
|
Beter al zeg ik het zelf..
Bedoel wat hebben we er nou aan als TMF en MTV identiek aan elkaar zijn kwa muziek.. Het is zowel voor de kijkers plezieriger zo en ik denk dat MTV er ook goed aan doet.. Aangezien nu een monopolie hebben.. |
tis ROCKtober he... misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wel geinig, special over Ozzfest enzo.
Maar die concerten die ze uitzenden heb ik afgelopen zomer al minstens 2x gezien dus ze mogen wel met wat nieuws komen. Dit weekend gaan ze geloof ik een special over Metallica, Guns N' Roses en nog iets doen. Zo zei de reclame.. |
Citaat:
|
Mm behalve al die specials over de festivals heb ik daar niet echt veel van gemerkt.De clips hebben nog steeds een hoge Idols/Nelly/50 Cent etc gehalte...
|
Zondag een Kane special 21.00, voor de fans ( en niet fans) :)
|
Gelukkig maar weer rock.
Ben die rappers, hiphoppers en R&B hoeren helemaal zat. |
en ik zit hier maar met alleen TMF (n)
|
is juist mooi...
beter dan die r&b troep. en juh ROCKTOBER |
Iron Maiden en 'tallica chunks waren wel OK, maar voor de rest vond ik het maar saai.
|
Ooit had MTV alternative nation. 2 keer per week 2 uur lang extreem koele clips met extreem koele muziek erbij. Nu is 't 1 klote uurtje met standaard troep als 'the darkness' en coldplay. Waar oh waar zijn de tijden gebleven dat ze clipjes van Money mark lieten zien...
Maar ja, mijn punt: MTV zend constant dezelfde troep uit. Nu toevallig iets meer rock, maar dan ook steeds dezelfde rock. Er is gewoon niks origineels meer aan. En die Barbara mag van mij ook wel es een paar presentatie lessen gaan volgen. Tering zij is echt slecht. Bijna slechter dan die zak van een sander... |
Citaat:
|
Geweldig toch! :cool:
Alleen jammer dat die rock top100 nou niet bepaald een top 100 was. :o |
Ik merk er juist helemaal niets van... Alle rock wordt pas na een uur of tien uitgezonden. Voor de rest hoor ik nog steeds et merendeel dance, r 'n b en meer van die 'muziek'.
|
Citaat:
|
Citaat:
eigenlijk zouden we MTV gewoon moeten boycotten! nee, beter nog, de hele Nederlandse televisie... (n) |
Citaat:
|
Mij hoor je niet klagen.
|
Citaat:
maar die barabara, the horror. |
Citaat:
|
Citaat:
heel laat in de avond dat dan wel. |
Ik heb nog weinig verschil gezien. In het weekend heb je wel altijd leuke specials enzo, maar volgens mij was dat er altijd wel.
Door die specials kan ik MTV tenminste nog een beetje waarderen. Afgelopen weekend zag ik ook een Aerosmith Icon. Was wel al uit 2002 maar toch. Mooi speech van Metellica erbij. "Dude looks like a Lady" door Shakira en haar band die ze voor zover ik kon zien ook bij MTV Unplugged gebruikte. Op haar stem na klonk het echt wel goed. Aerosmith in Latin style :p Anyway....volgens mij is er weinig verschil. Maar als je echt goeie muziek zenders wil moet je denk toch zo'n betaal zender nemen via de schotel. |
Ach....de mensen die zich er aan ergeren gaan maar lekker TMF kijken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, the Strokes als superclip. Ruig hoor.. :rolleyes:
Tis al bijna november btw... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |