![]() |
Concert him
Ik helemaal blij, want 19 jan zou him komen naar de 013, maar natuurlijk moet dat weer afgelast worden :mad: :mad: :mad:
Ik blijf maar hopen dat het andere datum wel doorgaat!!!! 17 november dvd====>LIVE METAL!!! |
Doe geen moeite, him is kut... live en op album :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is zeker ook nog niet bekend of er zowiezo nog een nieuwe datum aankomt voor dat concert? ...
|
Citaat:
|
als ze zouden komen(eindelijk)zou ik toch stiekem gaan
toch ff checken of ze nou echt zo slecht zijn ok 3 cds beginnen me te irriteren |
Citaat:
|
Als je wat meer van HIM af zou weten, zou je weten waarom die dvd LIVE METAL heet. ;)
|
Citaat:
|
HIM IS ook geen metalband.
|
Citaat:
|
Discussies over of HIM wel of geen Metal of Gothic is hebben we al gehad...
|
Wanneer is die andere datum dan? Ik heb een vriendin beloofd mee te gaan geloof ik.
|
Nieuwe datum is nog niet bekend...
|
Citaat:
|
Op 19 januari spelen ze in Italie, geloof ik. Ze staan trouwens alsnog in Ozzy's voorprogramma 17 januari.
|
him staat niet meer bij ozzy in voorprogramma geloof ik
|
Wel nog bij bepaalde shows. Staat ergens op internet:
"By today the next HIM dates are confirmed. It's nice to see that HIM still can play a few concerts with Ozzy. 19.12.2003 Astoria, London, UK 31.12.2003 Tavastia, Helsinki, FIN 15.01.2004 Arena, Oberhausen, GER (+ Ozzy Osbourne) 17.01.2004 Ahoy, Rotterdam, Holland (+ Ozzy Osbourne) 19.01.2004 Alcatrazz, Milan, ITA 21.01.2004 Elysee Montmartre, Paris, FRA 22.01.2004 Den Atelier, Luxembourg, LUX 26.01.2004 Barrowlands, Glasgow, UK 28.01.2004 Academy, Bristol, UK 29.01.2004 Pyramid Centre, Portsmouth, UK 30.01.2004 Academy, Manchester, UK 31.01.2004 Rock City, Nottingham, UK 08.02.2004 Coliseum, Oporto, POR 09.02.2004 Coliseum, Lisbon, POR 13.02.2004 Sala Gamma, Murcia, SPA 14.02.2004 Razzmatazz, Barcelona, SPA 15.02.2004 Polideportivo, San Sebastian, SPA 17.02.2004 La Riviera, Madrid, SPA 19.02.2004 Hallenstadion, Zurich, SWI (+ Ozzy Osbourne) 22.02.2004 Wembley Arena, London, UK (+ Ozzy Osbourne) Tour in Germany comes early in the spring. " bron: heartagram.ru |
vraagje... wat is die dvd dan?? ik loop laatste tijd nogal achter... :bloos:
|
Tracklist van de DVD Live Metal, (waarschijnlijk):
Buried Alive by Love Heartache Every Moment Your Sweet 666 Poison Girl Sweet Pandemonium Please Dont Let It Go Beyond Redemption Join Me Its All Tears Pretending Soul On Fire Wicked Game Lose You Tonight The Sacrament Right Here In My Arms Funeral of Hearts The Path Misschien ook nog met een CD... |
Was de release van Live Metal niet uitgesteld tot 25 dec.?
Het is een CD met live nummers en DVD met de concerten :) |
nee is geloof ik alleen in duitsland uitgesteld tot 25 dec.
|
Ik wil HIM eigenlijk best zien.. alleen totααl geen interesse in Ozzy. :s
edit: bij nader inzien denk ik dat Ozzy ook al lang uitverkocht is. Achja, niet dat ik iemand ken die mee zou willen. |
Op Werchter in 2000 waren ze echt wel goed. En ik stond ervan versteld dat Ville nog een stem had met al dat roken. (was wel grappig om te zien, in de ene hand een sigaret in de andere een glas bier. Hij heeft geen 5 seconden zonder sigaret gestaan :)).
|
Ville is gewoon perfect
|
Citaat:
|
perfect zou ik nu ni meteen zegge, maar vind hem wel extreem knap & sexy ;)
en trouwens iedereen mag een mening hebben, je hoeft die dan ook ni meteen te weerleggen...voor ieder wat wils he. |
blablabla, genoeg geruzie.
ieder zijn/haar mening. kan iemand mij nu helpen? ik zoek een plaatje van het gebroken hartje in het boekje van razorblade romance, eerste en laatste pagina, binnenkant. -zie mijn topic- dank. x |
Citaat:
Zijn die ook perfect ? Him bestaat niet alleen uit Ville. :nono: |
okay... HIM is gewoon perfect, naar mijn mening dus niet gaan zeiken, maar als ville er niet was geweest bestond HIM niet, als mige er niet was, was er waarschijnlijk andere bassist, als linde er niet was, was er andere gitarist, etc... Zonder hun was ville nooit zo perfect :D ;) :evil: :evil:
|
17 januari ozzy osbourne, met him int voorprogramma
|
Citaat:
|
him is mooi :o
de muziek dan he? even tussendoor ;) :) |
him is mooi. Muziek en zijzelf ook ;) :D
|
overgewaardeerde band....
|
Citaat:
Je haalt me de woorden uit de mond. |
Ja echt zo genaaid da het is afgelast....
hopelijk komt er nog een nieuwe datum oh trouwens wie weet er wie er in het voorprogramma zou staan de 17de.... ik vind ze eigenlijk wel goed en ik vind niet dat ze overgewaardeerd worden. maar wat ik wazig vind is dat him al best lang in de muziek zit en dat het nu pas aan het opkomen is vind ik erg jammer.... (en ville is een lekker ding) |
hehe him is metal net zoals justin timberlake punk is of niettan :rolleyes:
|
Citaat:
|
veel fans kennen him al veel langer hoor, en him is al jarem populair in duitsland en finland enzo...
maar bijv the rasmus wordt hier nu pas bekend terwijl ze ook al 5 albums hebben. |
Citaat:
en euh mishupelepup jij bent echt TE slim :rolleyes: |
:p :evil:
|
Citaat:
|
knappe en lekkere bandleden beinvloeden het objectieve oordeel over de band.
helaas zijn wij ook niet knap (n) |
dat eeuwige gezeik over him...
ze doen gewoon 400milj. x hetzelfde nou en??? ik ben het zat, him en het gezeiken nu ga ik naar mn psychiater... |
punt uit
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Skinless schreef op 10-11-2003 @ 16:28 -------------------------------------------------------------------------------- sterf, lelijke pijpslet -------------------------------------------------------------------------------- hmzz... nee :D |
Citaat:
hehe :D Altijd weer leuk om te zien hoe een HIM-topic eindigt |
ja man, join me in death. :rolleyes: en wicked game verkrachten ofzo :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |