![]() |
vraagje girlz!
Wat vinden jullie nou mooi/geil/aantrekkelijk aan n piemel....eikel groot/klein , dik/dun, krom/recht, behaard/kaal, super hard of niet zo heel hard , veel/weinig aders?
|
:eek:
|
Ik vind een slappe, kromme, dunne pik erg sexy.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aders=bah, slap=niet van veel nut, te hard=bestaat dat? krom=neuj niet te, doe maar gewoon recht, voorhuid=neuj doe maar besneden of weinig (flubberende) voorhuid, eikel moet geloof ik een beetje ala duitse helm zijn, niet te klein...geen idee eigenlijk...
|
Citaat:
|
uhm, hoe die aanvoelt. Dat ding ziet er niet uit :P
|
Ik zal tot nu toe wel geluk gehad hebben, ik heb er nog nooit eentje hoeven aanschouwen die me op de lachspieren werkte of juist braakneigingen opriep. Bovendien, als de eigenaar lief is, is de piemel ook al gauw mooi hoor. Toch?
|
Citaat:
|
Kei- en keihard. :cool:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Kom op zeg, je moet er om lachen als je niet geil was geweest :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is de bedoeling dat je er geil van WORDT als je hem hard ziet en voelt. En dat mechanisme werkt iedere keer weer. |
Als ie t maar doet :D
neej, gewoon een beetje schattig; zacht, groot maar niet té en verder moet vooral me vriendje lief en schattig zijn.. en zacht ;) |
serieus?
kei en keihard :cool: niet te groot en niet te klein. melig topic trouwens :p |
Niet overbehaard au.. liever weinig tot gene haar.. geen dikke aders, en de eikel tja.. gewoon euuhmm lastig :s
En inderdaad als ej staat te zoenen en je voelt hem ineens hard worden das pas geeeiiil :bloos: :bloos: |
Mooi is anders, toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
"hallo steht die wierder recht :D" LOL |
Hmm voor mij best groot, vrij dik, geen aders want dan ben k bang dat k ze kapot maak tijdens de daad ofzo :D, zo hard mogelijk en absoluut niet behaard! Anders pijp ik niet:P Maar k heb overigens nog nooit gehoord van een behaarde lul...
|
Citaat:
|
ben ik het helemaal mee eens ik vind ze beide niet echt aantrekkelijk alleen het vrouwelijke geslachtsdeel vind ik er over het algemeen toch mooier uitzien maar het mannelijke is veel en veel handiger (denk ik) dus alles heeft zo z'n functie :)
|
Groot, dik, recht, hard en sterk geaderd. En ik hoef geen haar in m'n muil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mee eens :) |
mét parelketting. (y)
|
Citaat:
Al vind ik die dingen zelden mooi. Maar die hierboven beschreven in opgewonden toestand vind ik toch serieus prachtig. |
Groot (niet abnormaal, want dit is een beetje pijnlijk) :eek:
Normale dikte (gewoon dat ik er mooi met mn hand om heen kan, das op zich ook wel handig) Geen rare dingen verder, hoewel het ding op zich is al een beetje raar, ja sorry hoor, maar het blijven maffe dingen! Oh btw, als je ligt, met je kleren aan, te zoenen ofzo, en dan voel je 'm helemaal hard dat is zoooo geil he! wow! |
soms is het gewoon mooi om het in zijn broek te zien. Het geeft je macht over zijn gedrag, ik bedoel, als je ziet dat een jongen opgewonden is, heeft iedere beweging die je naar hem maakt, iedere oogwenk, een extra lading die hem gek kan maken.
aan de puur vleschelijke aanblik besteed ik weinig tijd. Niet kijken maar doen..zeg maar. |
hmm een paar van deze opmerkingen voelen alsof me kloten tussen mijn benen uitgeschopt zijn,
mwa tijdens de sex ben ik te goed aant genieten om nou echt naar geslachtsdelen te kijken maar vind die van mezelf wel aardig net iets groter dan gemiddeld niet overdreven veel aders en haar recht en normale eikel maar das mkijn mening |
Citaat:
Of gewoon de parelstring van Samantha. ;) |
Citaat:
|
hierom dus:
Mag niet! :p |
Citaat:
|
euhm nou, ik heb dan nie zoveel ervaring met piemels/pikken/lullen/ etc
maarreh ik vind ze nou niet echt mooi ofzow... :rolleyes: maar das mijn mening :bloos: |
Ah gatver vincent dat plaatje had er niet bij gehoeven hoor. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie doelen op [CP]Lelijke Lul?
|
Citaat:
|
wat een ongelooflijk raar topic :p
die beschrijvingen! :cool: Maar als een penis echt KEIHARD is.... dan moet ik niet aan het volgende denken: Naar huis gaan na het stappen, en opeens een dronken mafketel die een raam in wil gooien. Er zijn geen losse stenen in de buurt, maar ik ben wel geil.... Tsjah... als er dan toch IETS keihard moet zijn.... Ik moet er iig niet aan denken dat ik een raam in kan stoten :bloos: |
Citaat:
|
Ze zitten altijd in de weg.
|
dit is echt een leuk topic :D
'hij ziet er niet uit' ..omfg nou ben ik gekwetst :( :p |
Citaat:
|
Naja, als het ff kan, weinig haar, maximaal gemiddelde lengte en dikte
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |