![]() |
Final Fantasy Tactics Advance
Zijn er mensen die net als ik uitkijken naar de release a.s. vrijdag?
|
Is de release al vrijdag :eek: . Ik heb er nog teweinig van gezien maar ik wil het best een keer proberen en misschien dan aanschaffen.
|
Hmmms, ik had eerst de rom maar es gedowned en ik moet zeggen dat die erg tegenvalt (n). Heel erg kiddie, onoverzichtelijk....nee ik ga em niet kopen denk ik :S. Damn, voor nix een gba gekocht :o.
|
Vandaag ja. Ik heb er al wat mee gespeeld en het is een geweldig spel! Ik heb mijn vriendin al gezegd dat ze het spel ff op moet halen voor me =P Echt hij is zo tof!
EDIT: Ik werd net gebeld door mijn vriendin en die heeft hem dus voor me gekocht =P Nu alleen nog ff snel mijn Huiswerk afmaken en dan maar lekker spelen ^^ |
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van FFAT. Ik kan niet zeggen dat ik bijster ver ben, maar tot op heden vind ik het top!
|
Kheb hem dus net ff gespeeld (naja het eerste half uur) en ga zo dus ff aan de missies beginnen ^^
Kheb de rom een uurtje of 40 gespeeld dus ik heb hier nog heel wat te doen =P |
Hmmmz, als ik het zo lees ga ik em toch maar kopen....misschien dat ik em op de gba leuker vind dan op de emu :p.
|
Mooi spel :D echt waar.
Aleen zwaar kut dat 'ie niet automatisch opslaat. Zo is het mij een keer overkomen dat ik door een rode kaart van de judge marche in de gevanis krijgt en zo dus 2 uur (!) terug gegooit werd naar speeltijd van 34 minuten :o |
Het is ook gewoon een goed spel. Alleen jammer dat het verhaal zo klein/niet aanwezig is. Naja ik vind het iig nogal zwakjes. Maar ook de manier van wapens zoeken voor je leden is nogal omslachtig. Eerst kijken of je mannetje er wat van kan leren. Zo niet dan moet je kijken of hij het wapen zo en zo al kan dragen enzow. Maar goed dat is allemaal te weinig om er een slecht cijfer aan te geven =P Het is gewoon leuk om je eigen team samen te stellen =P
Wat laten jullie Marche worden? Ik had hem ff als Soldier, maar ga hem nu via Thief een Ninja laten worden ^^ En mijn Montblanc is nu een Gunner met Black Mage spells. |
Okee, tis dus de laatste keer dat ik op basis van een emulator een spel niet wil :/. Ik heb hem gekocht en op de gba vinnikem zó vet. Al haalt ie het niet bij zn voorganger :p.
|
FF Tactics Advance is wel doop..
Lang leve emulators.. |
Ik haal liever Golden Sun 2, die heb ik nog steeds niet :o
misschien dat de lieve sint die komt brengen :) |
Citaat:
Maar ik heb nu al een uur of 10 erop zitten en blijf het een tof spel vinden. Helaas net mijn eerste Dispatch missie verloren (damn die dief =P) maar verder gaat alles goed. Al een missie of 30 achter de rug ^^' Gewoon een geweldig spel! |
Ik had em al een tijd
Hij was wel leuk, alleen een beetje makkelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die lukte mij in 1 keer |
Heb hem nu ook, hij is wel vet, alleen een beetje onoverzichtelijk.
|
Leuk spel, maar haalt het absoluut niet bij FF Tactics (PSX). De verhaallijn is simplistisch, de battles zijn makkelijk en de sleur komt vrij snel in. Maar desalniettemin is het wel verslavend :)
Gek genoeg kwam ik pas toen ik clan level 30 had, er achter hoe die Law Cards werkten (had dat startmenu tijdens een battle nog nooit gezien :P) Overigens, als ik een kaart heb, laat ik gewoon diegene 2 battles in de cel zitten. Ik ga daar het spel niet voor resetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
is leuk spel, alleen word de hele reeks ZWAAR EENTONIG!!! Qua gameplay-graphics (dus de grapichs die je ziet TIJDENS het spelen) zijn echt nogsteeds een btje aan de rukkende kant. De filmpjes worden daarintegen wel steeds bter!
Ik zeg: Filmpjes houden zo, en ga nu eens héél snel iets doen aan die gameplay en gameplay-graphics. Al die menutjes de hele tijd vind ik zwaar bagger. Ik moe gewoon flink kenne vechten en gewoon geen gekl00t met mijn controller om muzelluf door al die menu's heen te worstelen! |
Citaat:
Die tweede alinea: idd, men moet zich richten op gameplay en variatie daarin. Maar als jij de menuutjes en deze hele manier van vechten klote vindt, hou je simpelweg niet van turn-based tactic RPG's. Dat doet echter niets af aan het spel. |
Citaat:
*kijkt naar getal onder naam* Ah vandaar. :) |
gekocht! masterlijk spel! moet je wel eerst even doorhebben... lijkt een beetje op Advance Wars...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |