Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Final Fantasy Tactics Advance (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=638393)

'I'he Prophet 22-10-2003 23:19

Final Fantasy Tactics Advance

Zijn er mensen die net als ik uitkijken naar de release a.s. vrijdag?

Hellracer 24-10-2003 11:06

Is de release al vrijdag :eek: . Ik heb er nog teweinig van gezien maar ik wil het best een keer proberen en misschien dan aanschaffen.

'I'he Prophet 24-10-2003 14:37

Hmmms, ik had eerst de rom maar es gedowned en ik moet zeggen dat die erg tegenvalt (n). Heel erg kiddie, onoverzichtelijk....nee ik ga em niet kopen denk ik :S. Damn, voor nix een gba gekocht :o.

iRoy 24-10-2003 14:38

Vandaag ja. Ik heb er al wat mee gespeeld en het is een geweldig spel! Ik heb mijn vriendin al gezegd dat ze het spel ff op moet halen voor me =P Echt hij is zo tof!

EDIT: Ik werd net gebeld door mijn vriendin en die heeft hem dus voor me gekocht =P Nu alleen nog ff snel mijn Huiswerk afmaken en dan maar lekker spelen ^^

Distorted 24-10-2003 18:20

Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van FFAT. Ik kan niet zeggen dat ik bijster ver ben, maar tot op heden vind ik het top!

iRoy 24-10-2003 21:12

Kheb hem dus net ff gespeeld (naja het eerste half uur) en ga zo dus ff aan de missies beginnen ^^

Kheb de rom een uurtje of 40 gespeeld dus ik heb hier nog heel wat te doen =P

'I'he Prophet 24-10-2003 21:38

Hmmmz, als ik het zo lees ga ik em toch maar kopen....misschien dat ik em op de gba leuker vind dan op de emu :p.

super_kuikentje 25-10-2003 09:08

Mooi spel :D echt waar.
Aleen zwaar kut dat 'ie niet automatisch opslaat.
Zo is het mij een keer overkomen dat ik door een rode kaart van de judge marche in de gevanis krijgt en zo dus 2 uur (!) terug gegooit werd naar speeltijd van 34 minuten :o

iRoy 26-10-2003 11:04

Het is ook gewoon een goed spel. Alleen jammer dat het verhaal zo klein/niet aanwezig is. Naja ik vind het iig nogal zwakjes. Maar ook de manier van wapens zoeken voor je leden is nogal omslachtig. Eerst kijken of je mannetje er wat van kan leren. Zo niet dan moet je kijken of hij het wapen zo en zo al kan dragen enzow. Maar goed dat is allemaal te weinig om er een slecht cijfer aan te geven =P Het is gewoon leuk om je eigen team samen te stellen =P

Wat laten jullie Marche worden? Ik had hem ff als Soldier, maar ga hem nu via Thief een Ninja laten worden ^^

En mijn Montblanc is nu een Gunner met Black Mage spells.

'I'he Prophet 26-10-2003 21:55

Okee, tis dus de laatste keer dat ik op basis van een emulator een spel niet wil :/. Ik heb hem gekocht en op de gba vinnikem zó vet. Al haalt ie het niet bij zn voorganger :p.

Ninpo Otaku 26-10-2003 23:04

FF Tactics Advance is wel doop..
Lang leve emulators..

^Dragon^ 27-10-2003 00:17

Ik haal liever Golden Sun 2, die heb ik nog steeds niet :o

misschien dat de lieve sint die komt brengen :)

iRoy 27-10-2003 15:06

Citaat:

^Dragon^ schreef op 27-10-2003 @ 01:17:
Ik haal liever Golden Sun 2, die heb ik nog steeds niet :o

misschien dat de lieve sint die komt brengen :)

Ik vind Golden Sun echt ZO zwaar bagger. Echt ik haat dat spel gewoon =P Daarom GS2 ook maar niet gekocht.

Maar ik heb nu al een uur of 10 erop zitten en blijf het een tof spel vinden. Helaas net mijn eerste Dispatch missie verloren (damn die dief =P) maar verder gaat alles goed. Al een missie of 30 achter de rug ^^' Gewoon een geweldig spel!

Azathoth 27-10-2003 18:08

Ik had em al een tijd
Hij was wel leuk, alleen een beetje makkelijk

'I'he Prophet 28-10-2003 17:18

Citaat:

RPGFANATIC± schreef op 27-10-2003 @ 19:08:
Ik had em al een tijd
Hij was wel leuk, alleen een beetje makkelijk

Ik hoef dus geen battles a la FFT te verwachten waarbij je 10x moet reloaden om em te halen? :/

iRoy 28-10-2003 17:43

Citaat:

'I'he Prophet schreef op 28-10-2003 @ 18:18:
Ik hoef dus geen battles a la FFT te verwachten waarbij je 10x moet reloaden om em te halen? :/
Ik heb FFT niet gespeeld, maar de enige reden dat je een battle opnieuw zou moeten beginnen is omdat je een Kaart.

Azathoth 28-10-2003 18:23

Citaat:

'I'he Prophet schreef op 28-10-2003 @ 18:18:
Er zijn wel wat lastige gevechten, maar meestal zou je reseten vanwege een kaart

'I'he Prophet 28-10-2003 20:02

Citaat:

RPGFANATIC± schreef op 28-10-2003 @ 19:23:
Er zijn wel wat lastige gevechten, maar meestal zou je reseten vanwege een kaart
Okee, wel beetje jammer....ik kan me het gevecht met die 2 assasins en die vampier uit FFT nog herinneren....die was cool :o.

Azathoth 29-10-2003 13:53

Citaat:

'I'he Prophet schreef op 28-10-2003 @ 21:02:
Okee, wel beetje jammer....ik kan me het gevecht met die 2 assasins en die vampier uit FFT nog herinneren....die was cool :o.

Die lukte mij in 1 keer

Skullkid 30-10-2003 20:10

Heb hem nu ook, hij is wel vet, alleen een beetje onoverzichtelijk.

N00dles 24-11-2003 23:40

Leuk spel, maar haalt het absoluut niet bij FF Tactics (PSX). De verhaallijn is simplistisch, de battles zijn makkelijk en de sleur komt vrij snel in. Maar desalniettemin is het wel verslavend :)

Gek genoeg kwam ik pas toen ik clan level 30 had, er achter hoe die Law Cards werkten (had dat startmenu tijdens een battle nog nooit gezien :P)

Overigens, als ik een kaart heb, laat ik gewoon diegene 2 battles in de cel zitten. Ik ga daar het spel niet voor resetten.

iRoy 25-11-2003 19:01

Citaat:

N00dles schreef op 25-11-2003 @ 00:40:
Leuk spel, maar haalt het absoluut niet bij FF Tactics (PSX). De verhaallijn is simplistisch, de battles zijn makkelijk en de sleur komt vrij snel in. Maar desalniettemin is het wel verslavend :)

Gek genoeg kwam ik pas toen ik clan level 30 had, er achter hoe die Law Cards werkten (had dat startmenu tijdens een battle nog nooit gezien :P)

Overigens, als ik een kaart heb, laat ik gewoon diegene 2 battles in de cel zitten. Ik ga daar het spel niet voor resetten.

Het ligt eraan hoe zwaar de straf is die je krijgt. Ik heb namelijk verhalen gehoord dat iemand bijvoorbeeld bij degene die de gevangenis in moest bijvoorbeeld 100 HP eraf kreeg of dat de aanvalskracht met 50 afnam... Op zo een moment zou ik ook resetten... Maar het ergste dat ik had is 2 HP eraf... Maar dat boeit niet zoveel. Verder of geld of items ofzow... Niets interessants.

'I'he Prophet 25-11-2003 20:49

Citaat:

N00dles schreef op 25-11-2003 @ 00:40:

Hier kan ik me helemaal bij aansluiten :).

sgt. Fire 26-11-2003 22:15

is leuk spel, alleen word de hele reeks ZWAAR EENTONIG!!! Qua gameplay-graphics (dus de grapichs die je ziet TIJDENS het spelen) zijn echt nogsteeds een btje aan de rukkende kant. De filmpjes worden daarintegen wel steeds bter!

Ik zeg: Filmpjes houden zo, en ga nu eens héél snel iets doen aan die gameplay en gameplay-graphics. Al die menutjes de hele tijd vind ik zwaar bagger. Ik moe gewoon flink kenne vechten en gewoon geen gekl00t met mijn controller om muzelluf door al die menu's heen te worstelen!

N00dles 27-11-2003 00:40

Citaat:

sgt. Fire schreef op 26-11-2003 @ 23:15:
is leuk spel, alleen word de hele reeks ZWAAR EENTONIG!!! Qua gameplay-graphics (dus de grapichs die je ziet TIJDENS het spelen) zijn echt nogsteeds een btje aan de rukkende kant. De filmpjes worden daarintegen wel steeds bter!

Ik zeg: Filmpjes houden zo, en ga nu eens héél snel iets doen aan die gameplay en gameplay-graphics. Al die menutjes de hele tijd vind ik zwaar bagger. Ik moe gewoon flink kenne vechten en gewoon geen gekl00t met mijn controller om muzelluf door al die menu's heen te worstelen!

Die eerste alinea ben ik met je eens. Maar over welke filmpjes heb je het? De scenes die tussendoor spelen zijn immers van dezelfde grafische kwaliteit.

Die tweede alinea: idd, men moet zich richten op gameplay en variatie daarin. Maar als jij de menuutjes en deze hele manier van vechten klote vindt, hou je simpelweg niet van turn-based tactic RPG's. Dat doet echter niets af aan het spel.

'I'he Prophet 27-11-2003 09:03

Citaat:

sgt. Fire schreef op 26-11-2003 @ 23:15:

*wil reply posten*
*kijkt naar getal onder naam*

Ah vandaar.

:)

©ha0$ 30-11-2003 12:25

gekocht! masterlijk spel! moet je wel eerst even doorhebben... lijkt een beetje op Advance Wars...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.