![]() |
Amsterdam Dance Event
Beetje short notice maar ik kom er ook nu pas achter.
DONDERDAG 21.00 - 00.00 ECLECTRO: AMSTERDAM DANCE EVENT Live: Vive la Fete (Lowlands Distribution, b) website Live: Fat Truckers (Lowlands Distribution, uk) Live: Relaxed Muscle (uk) Live: Toxic Chicken (nl) Vanaf 00.00 ECLECTRO NOODLANDING! Dr. Lektroluv (NEWS, b) website T. Raumschmiere (d) ( <<<< ) In paradiso Amsterdam dus. Heerst dat or what? Forumlords, dankzij het nieuwe beleid snap ik nou geen hol meer van wat waar hoort, maar als dit op nachtleven hoort please be so kind as to move it. |
Ik ga liever woensdag naar de Melkweg
PREPARTY: EUROPEAN DANCE EVENT hosted by Junkie XL 'Different cultures, but the same vibe' The Max 21.00-22.00 DJ: Belze (lt) 22.00-23.30 DJ: La Di Da (Potential Records, cz) bio 23.30-01.00 DJ: Murat Uncuoglu (tr) website 01.00-02.30 Live: Junkie XL (Roadrunner, nl) website, bio, dutchsound.nl article 02.30-04.00 DJ: Umek (slo) bio Old Room 21.00-22.30 DJ: Junkaz Lou (f) 22.30-00.00 Live: Yonderboi & band (UCMG, h) bio 00.00-01.00 Stijn (Mijnlabel, b) website 01.00-02.00 Loop Troop (s) website 02.00-04.00 DJ Set Neneh Cherry (Virgin Souls, uk) Umek... kwijl... |
Bleh techno (n)
Ik heb 'ns een ceedeetje van die umek gehoord omg wat was dat saai zeg :nono: (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitleg: Dit zijn meerdere bands of artiesten die gezamelijk onder 1 naam iets doen "amsterdam dance event" dus dat valt onder festival en hoort dan op het nieuwe subforum nachtleven&festival dus nou weet ook eXo waar ie zn posts moet plaatsen ;)
|
Ok.
|
Is veel te doen dat weekend. Zag ook gratis drum 'n bass avondje staan. Daar zal ik wel te vinden zijn denk ik...
|
Ooooooooh. Ik moet werken. En geen geld, uiteraard (n)
|
Mmm.. 8 replies, geen mensen die gaan. De boodschap wordt niet begrepen, ga over op plan B.
HALLOOOO!!!????? mensen, zijn jullie allemaal stom ofzo? weet je hoe gaaf T Raumschmiere is? |
exo ! is dit expres om mij jaloers te maken omdat ik niet kan gaan kreng :rolleyes: :p
|
Niks daarvan jij gaat gewoon leno.
|
oeh
ik ga gewoon vindik heus wel ja |
Zo beters! En kapsie?
|
ik ga as zaterdag naar doornroosje, daar draait t raumschmiere ook
hij draait vrijdag in de helling, of de vloer, wat was het nou? tijdens amsterdam dance event kan ik niet die avond, want dan ga ik naar desmet waar een berlin techno electro avond is met sasha funke en dat wil en kan en ga ik niet missen. bovendien is het een stuk goedkoper dan dit feestje en op zich, de line up van dit feest is wel leuk, maar vive la fete en de fat truckers heb ik wel weer gezien en t raumschmiere... ach as zaterdag wordt ook de 4e keer sinds begin van de zomer... dan liever iets nieuws. wel spijtig voor jou dat je er nu pas achter komt, zoals je het zelf zegt, maar als je goed had opgelet wist je dat ik al meerdere malen, als het over t raumschmiere ging had gezegd dat hij de 31ste in paradiso zou staan, behalve de twee avonden die ik boven genoemd heb |
Citaat:
Misschien als ie de volgende dag niet hoeft te werken |
Citaat:
Citaat:
:) |
kutfuckshitfokkolere
moet de volgende dag werken welke gottvergessen arschloch heeft verzonnen dat t op een donderdag moet? aarghhh Schlampe! |
nah... kan wel misschien :p
|
Citaat:
|
Owh .. hmm.kapskanwel.. aiiaii.. hmm
ik twijfel nogg... |
en tegen mij zeggen dat je nie gaat exow!
tusk maar als er bekenden gaan dan ga ik ook wel maar anders dusch neit |
Donderdag Melkweg
Earth met oa Satoshi Tomiie |
Hmm, nee, in t kader van het European Dance Event ga ik naar Ice Cream!!!!!
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=427920 http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=427922 |
Citaat:
|
Citaat:
godallemachtig wat type ik als 'n alto |
Citaat:
ik ga ook niet en kaps ook niet mn geld raakt best snel op ineens :o |
er zijn trouwens, behalve dit feest wel meer feesten in het kader van amsterdam dance event
ik ga bijvoorbeeld donderdag naar girls love dj's in de supperclub, kost 7 euro vrijdag ga ik naar voor-beeld, in de oude diamant fabriek, waar eerst ook simply sota was zaterdag ga ik naar Desmet, met sasha funke van bpitch control zondag ga ik naar een feestje waar ik voor 25 euro een pracht-feestje heb en daarbij een lekker diner en ook zoveel drankjes als ik wil amsterdam dance event is altijd wel gezellig |
Mjah maar ik woon 10 euro van Amsterdam vandaan dus als ik al daarheen ga moet 't wel iets heel leuks zijn savvy?
|
Citaat:
ik blijf gewoon het hele weekend, en dat is sowieso de moeite waard |
Ik wil best komen
Maar je weet de voorwaarde :p |
ik ga toch maar wel naar paradiso vanavond... eventjes dan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |