![]() |
HELP hoe los ik dit op??
Ik weet niet wat er met mijn pc aan de hand is maar ik heb windows al opnieuw geinstalleerd, dat werkte niet, ik heb mijn hele pc geformateerd en opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf steeds een hele irritante fout krijgen dat windows mijn systeem automatisch opnieuw opstart. je hebt een minuut de tijd om je progs af te sluiten en je ziet de tijd zeg maar aflopen, elke keer nadat de oc zich opnieuw opstart krijg ik na een tijd weer hetzelfde, en moet ie weer opnieuw opstarten, hoe krijg ik dit weg of los ik het op?
|
|
Citaat:
tweety: veel voorkomende fout.. was (of is mayb nog wel) lange tijd announcement.. RCP shit.. is een bug in windows die met behulp van de juiste updates kan worden opgelost.. ik raad je dus aan ff je windows te updaten http://windowsupdate.microsoft.com |
Citaat:
|
Hey sorry, dat ik er lang zit maakt idd niet uit (ook al bedankt voor de verdedeging ;) ) maar je hebt gelijk had ff verder moeten kijken, alleen was het zo zat dat ik z.s.m. antwoord wou :|
Maar hij mag wel weer dicht. |
Sorry hoor maar zij kan er ook niets aan doen dat ze een vrouw is. Niet negatief bedoeld hoor ;)
Maar je had inderdaad kunnen zoeken :) |
Citaat:
Als je doelt over mijn weten over de pc, dan kan je het nog wel mis hebben, ik ben lang geen wizkid maar ik weet wel veel meer dan de gemiddelde gebruiker. |
Citaat:
|
code drip clearly erg cool. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |