![]() |
ja ehm... ik weet niet wat jij verwacht van wiet, maar over het algemeen word je er gewoon ontspannen (tot lam) van. heb ik ook en ik vin t wel chillen.
|
Hm misschien eens proberen om puur te roken, of een duurdere soort wiet? En je moet niet teveel verwachten van licht en geluid anders ervaren hoor..
|
Het kan gebeuren, maar dat is zeker geen normale ervaring. Zelf heb ik nog nooit op wiet getript. Hash heeft wel een hoger tripgehalte dan wiet (is mij verteld want ik rook alleen wiet).
Maar qua bewustzijnsveranderende ervaringen hoef je niet teveel te verwachten. Over het algemeen wordt ik er ook gewoon lam en relaxed van. Lachkicks heb ik wel eens, maar dat is maar sporadisch en dan moet er vaak echt eerst iets hilarisch gebeuren of gezegd worden. Volgens mij heb je een beetje een vertekend beeld ervan... |
Ohja, wat ook mee kan spelen, is dat het de eerste paar keren weinig effect heeft bij sommige mensen. Ik had dat ook na de eerste 3 keer blowen, ik voelde me 10 minuutjes lam en dan was het over, terwijl iedereen stoned zat te wezen. Toen zijn we een keer de sterkste wiet gaan halen die we konden vinden in de shop, en toen merkte ik het wel degelijk.
|
Of je kunt eens Jack Herrer in een waterpijp proberen...
omfg ik ben er nog altijd van onder de indruk :D |
Citaat:
ga gewoon bier drinken, dat is veel leuker :cool: |
Citaat:
sorry het moest eruit. enneh... drink dan wodka... :D |
Citaat:
|
Citaat:
En waterpijp al eens geprobeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
http://smile.smilies.nl/1731.gif |
Zelf maken! Ben ik nu ook mee bezig :D .
|
Citaat:
ghehe... hoeveel verslavingen heb jij nu in totaal? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik blow bijna niet meer dus euh...ja *einde van deze post* |
Ik ga ehm nu mooi banaangeel spuiten enzo :) . Alleen digicam heeft mijn papa dus foto zit er niet in..
|
Ik was dus mooi aan het tekenen geslagen maar ik kan van hieruit niet op mijn ftp
lekkerrrr... Citaat:
|
Citaat:
wat is in deze zin het onderwerp? |
ik mail em wel even
|
ook dat lukt niet
u zult moeten wachten tot ik mij aan een fatsoenlijke pc bevind. |
Ghehe.
Aangezien mijn vader op dit moment gebruik maakt van de digitale fotocamera, ben ik op dit moment niet in staat om een foto te maken, en deze eventueel naderhand te posten op dit oh-zo-leuke forum. Zo goed? :D |
probeer eens hash :)
|
Citaat:
|
ja eerst eens hasj proberen, word je over het algemeen wat actiever (high) van dan wiet... en via een waterpijp proberen of op je eten. En als je dan telkens hetzelfde effect blijft voelen, moet je je daar maar bij neer leggen en is dat het effect wat jij van wiet krijgt...
Ik vind dat ook niet zo chill, over het algemeen dat lamme gevoel in je benen. Gelukkig heb ik dat niet vaak, als ik blow lach ik veel en lul slap en lekker ontspannen gewoon...en soms word ik shaky en licht in me hoofd en loop ik wankel. |
Citaat:
|
heb je niet zat tips gehad?
we kunne moeilijk zeggen stop het in je anus |
ja wat tips van hasj? je kan verschillende soorten nemen, eten, of via een waterpijp oproken. Net zoals bij wiet, meer tips kunne we je niet geven. Inhaleer je het wel goed ofzo? Misschien moet je op een lege maag blowen? Of meer?
|
UHm diep inhaleren en paar seconden inhouden, langer hoeft niet.
En gewoon veel wiet in je joint en beetje shag of niet natuurlijk en ja ga net zoveel blowen totdat je er wat van merkt ofzo... kweet ook niet |
1 gram in een joint gooien (leggen mag ook) en die oproken
als je dan niet gaar bent dan moet je eens naar de dokter gaan :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |