![]() |
Give up the ghost topic (4)
http://www.thepenguinscenario.org/fl...lkweg-GUTG.gif
dus wie gaan er? en wie in de gvh? en wat vinden we van het nieuwe album? en wat vinden we het beste? wie is er al 'siked' ? en niet chatten. :nono: |
NOT AGAIN!!!
en wat vinden we van het nieuwe album? grafschijf en wat vinden we het beste? Love American |
:nono: lul er maar overheen dosa ;)
dus wie gaan er? IK en wie in de gvh? IK en wat vinden we van het nieuwe album? Wel ok, maar geen background music he en wat vinden we het beste? hearts wie is er al 'siked' ? altijd voor kutbands he :) |
ik ga absoluut -> foto's maken :)
|
Ik ben er in melkweg wel bij, heb er al flink zin in. Ik vind het nieuwe album wel tof natuurlijk, erg tof zelfs, maar background music is nog wat leuker. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ga jij vanavond naar terror? |
Citaat:
midtown hoodie blauw reaching forward shirt blauw witte nikes spijkerbroek |
Citaat:
dat betekent dat je gemeet bent door mij |
Citaat:
|
Beste album. Die eerste 7"
en year one natuurlijk Beste optreden. In de gloppe natuurlijk Hun eerste nederlandse optreden. Ik heb ze 3 keer gezien toen ze nog American Nightmare heette. Heb die nieuwe cd vind wel een goede cd maar haalt het niet bij het oude werk. Ze spelen wel veel in Nederland BOSTON IS THE REASON |
Citaat:
de kroket. |
als jij me vertelt hoe ik weer terug kom in Leeuwarden
Daniel |
er komen wel friezen
maar is idd fucked zie je binnenkort wel dan! |
morgen amsterdam. The Dope Cpnspirecy
|
Nou Arjen ik zie u vanavond.
Ga je in de pit ouwehoeren? |
Ja want moshen kan hij niet. Ik moet hem snel les geven. :) mischien kom ik ook
|
Citaat:
in handstanden heb ik gewoon geen zin lieverd :D |
ik ben meestal in leeuwarden regio, maar mischien kom ik vanavond
|
ik krijg ineens spierpijn....
;) |
ik heb een nieuwe move. Heb ik geoefend op een van mijn reizen. De dronken matroos.
Is niet moeilijk:) |
Volgende give up the ghost topic mag pas weer over een week, ben het gechat beu. Dat doe je maar op msn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |