![]() |
PSV-Ajax
Zondag om 12.30 is het zover, de tweede topper van het seizoen: PSV-Ajax.
Ajax doet het lekker in de competitie, heeft een fris ogend elftal. Helaas voor de Ajaxieden zullen ze Trabelsi moeten missen, die voor 6 weken is uitgeschakeld na de gewonnen wedstrijd in de Champions League tegen Celta. Ook PSV wist eindelijk weer eens te winnen in de CL. Daarbij gaat het lekker in de competitie, vooral Robben en Kezman zijn op dreef. Helaas voor PSV, want Kezman zullen ze waarschijnlijk moeten missen wegens een schorsing. Hofland lijkt inmiddels helemaal terug. Tegen AEK speelde hij een puike wedstrijd. Wat denken jullie wat het wordt? Ik ga voor een 2-2 gelijkspel. |
Ik ga ook voor een gelijkspel.
In dat soort wedstrijden wordt altijd veel gescoord, dus ik denk dat het 3-3 wordt ofzo... |
Ik durf de gok aan
1-1 bij rust en 1-2 eindstand. |
Ik denk 2-1 voor PSV, gewoon omdat ze bijna altijd goed zijn tegen Ajax :confused:
|
Ik denk dat ajax wint (of hoop ik het alleen maar) Ik weet in ieder geval zeker dat geen van de beude clubs het makkelijk gaat krijgen.
|
Gelijkspel, omdat AZ daar het meeste voordeel van heeft... :)
Ik denk 2 - 2. Goals van: 1 - 0 Kezman 1 - 1 Sonck 1 - 2 Sneijder 2 - 2 Robben En AZ wint dan met 8 - 0 ofzow van Zwolle en gaat dan na dit weekend op doelsaldo aan kop. :cool: :p |
Gelijkspel, alhoewel PSV Van Bommel en Kezman moet missen...
|
ajax gaat winnen met 3-1
mitea scoort, sonck 2x en bij psv scoort robben. |
lijkt me logisch: psv wint. net als de vorige 16 competitie wedstrijden die ze teden ajax speelde.
|
Zonder van Bommel en Kezman is PSV niks, 0-3 wordt het, door Sonck,Zlatan en Maxwell
|
wat veel ajax fans hier, of lijkt dat nou zo....... :o
|
ajax met gemak
psv is helemaal niks zonder van bommen en kezman inkoppertje: met van bommel en kezman ook :o |
Euhh het is ajaCieden en van Bommel doet WEL mee.
|
Ajax heeft altijd moeite met PSV..toch heeft ajax een grote kans door het ontbreken van waarschijnlijk kezman..maar ajax mist zelf trabelsi en misschien een aangeslagen van der vaart..dus het zal wel een gelijk spel worden
|
ajax wint, al zal het niet makelijk worden.
ik denk 2-3. met hopelijk weer zo'n briljant doelpunt van zlatan! :) |
Jammer dat we Hatem moeten missen.. Maar die kan je wel wegstrepen tegenover Kezman dus dan winnen we natuurlijk! :) 2-1
|
0-2 voor Ajax Sonck en Zlatan
PSV komt niet aan scoren toe zonder Kezman is het met dan kan het spannend worden dan wordt het 1-2 |
meer dan de helft denkt dat ajax wint :eek:
wordt lache zondag ;) |
Citaat:
|
Ik denk 1-0. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ajax heeft al 9 jaar niet gewonnen in Eindhoven, dus ik zie het nu ook niet gebeuren. Gok 1-1
|
altijd maar terugkomen op die statistieken...hoe langer het geleden is dat ajax er heeft gewonnen..hoe dichterbij de eerstvolgende keer komt dat ajax wint...dus misschien zondag wel
|
Citaat:
|
ik koos:
PSV, met gemak het woirdt 3-1 of zoiets denk ik. ajax is nog moe van celta |
Citaat:
|
P$V, met moeite. Omdat P$V altijd met moeite en mazzel van Ajax wint, dus nu ook.
|
Citaat:
Hmm, ipv Kezman scoort Park. :) |
Citaat:
|
Laatste nieuws: Pienaar is licht geblesseerd en het is twijfelachtig of hij meespeelt. Speelt hij niet, dan komt Sneijder op rechts te spelen.
|
grootste groep van de mensen hier is voor Ajax... :p Dus zo goed gaat deze poll niet zijn ;)
Maar ik heb dus PSV met moeite gestemd. Ze spelen thuis en ze gaan geprikkeld zijn door die schorsing van Kezman. |
ik denk 2-2
|
Ik denk 2-0
Het gemis van Kezman kan tegen Ajax makkelijk opgevangen worden door VoH; daar de verdediging van "de voetbal iconen" moeite heeft met fysiek voetbal. Robben had Hatem en Nigel al in z'n zak, vandaag komt daar Grygera bij. Maxwell liep vorig jaar al achter Rommedahl aan, dus ik ben benieuwd wat 't vandaag wordt. Bovendien houdt PSV de linies kort en daar houden de Godenzonen niet van, dus ook achterin bij PSV loopt 't wel los. Met ouderwets boerenkoolvoetbal wordt het 2-0 door goals van Arjen Robben en André Ooijer. |
Heitinga staat in de basis bij Ajax, ik vraag me af of dat wel zo slim is van Koeman.
|
Van der vaart rode kaart. shittt
|
1-0 psv
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1-1
|
YESS 1-1!!:D:D Wesley Sonck
BTW: 1,2,3,4,5,6,7 Waar is Kezman Nou gebleven:D |
Sonck is DE man
|
sonck is mijn held en braamhaar kan er geen drol van
|
zlatannnnn 2-2
|
lekker bezig psv..gewoon 2 keer een voorsprong met een man meer weggeven. ZLATAN slaat weer toe!!!!
|
Wie heeft de 1-0 nou gescoord? Op teletekst staat De Jong, maar op www.vi.nl staat Van Bommel...
en het lijkt erop dat ik het goed ga voorspellen :) |
Citaat:
|
heeft braamhaar lekker voor elkaar
|
Citaat:
klutsbal (n) waar volgens mij ook nog een overtreding aan vooraf ging maar dat durf ik niet te zeggen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |