![]() |
Het 'Wat is er goed gegeaan vandaag?' Topic
Het vorige deel:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=500803 ....;) begon het topic zo: Citaat:
|
*denkt*
ik heb al geleerd voor mn anw-proefwerk van morgen en ik snap het ook :D *das wel belangrijk te vermelden ;) * ik ben eigenlijk heel chagrijnig, maaaaar ik laat me niet op mn kop zitten edit: W8! ik heb ook nog m'n hele nederlandse les verkloot aan geweldige lol hebben :D |
Ik heb Gina bezocht en dat was een hele goede stap
ik heb weer gehuild en ja dat vind ik goed van mezelf Ik heb het nummer van maatschappelijk werkster gevraagd, als ik er echt niet uitkom ga ik bellen... |
na een paar hele emotionele dagen ( :confused: ) word ik vandaag helemaal vrolijk van een vriend van mij, hij heeft een nieuwe liefde en hijs helemaal happy :D
|
- heb eindelijk een stuk van de Warenar gelezen voor Nederlands
- ben nu bezig met de opdrachten die daarbij horen. |
heb lekkere hutspot met rookworst gemaakt :)
|
-Werken ging op wat kleine dingetjes na wel lekker.
-Laura weer gesproken :D :o -Mezelf geen pijn gedaan vandaag (zelfs niet per ongeluk :)) -Alsvast bedacht hoe ik een paar moeilijke gesprekken moet gaan voeren en daarbij alvast wat mailtjes verstuurd om het voor te bereiden. -Verjaardag van 2 weken geen serieuze zelfmoord plannen. (nieuw record :bloos: ) -Nieuwe overwinning op mijn verlegenheid gedaan. -Besloten dat ik toch niet helemaal zo'n nutteloos geval ben. (alleen voel ik mezelf nu al meteen super arrogant :( (n)) -Net een heerlijke jankbui achter de rug voor de opluchting :) |
Ik heb vandaag helemaal niets gedaan, alleen films gekeken met vriendin. :) En dat is goed gegaan.
|
- Afspraak bij RIAGG gemaakt.
Maar of dat positief is? :s Also, 27 november kan ik er terecht... |
Citaat:
Maar wel goed (y) |
Euhm..
een 7 voor tentamen geschiedenis! en een goed boek voor nederlands kunnen vinden.. |
-Alles even op papier gezet wat door me heenschoot, echt alles...
-heel veel dingen voor school gedaan en een hoop medisch Latijn geleerd in 1 keer -toegegeven aan mijn migraine door even rust te nemen -sportief geweest door extra hard naar school te fietsen in de kou (6 kilometer op de grens van mijn uithouding) -goed dat ik voor 1 uurtje naar school ga jaja, ik vind vreemde dingen goed aan mezelf :P |
Ik ben wat CD's rijker. Wat een prestatie. :rolleyes:
|
een 8.8 voor m'n luistertoets Duits :o
|
- Ik heb naar me werk gebeld wanneer ik moest werken de tijden vielen mee (ipv 9.00 -18.15 ; 10.00 - 17.00)
- Ik voelde me vandaag goed (de afgelopen dagen brak) Heb met moeite deze twee dingen kunnen verzinnen, wat ging er mis vandaag was makkelijker geweest. |
Ben met m'n zusjes en m'n vriend naar Scrap geweest...heb ongeveer gevonden wat ik zocht en een C en de L gekocht, die gaan we gebruiken als boekenstandaards. ;)
|
Ik heb een hoofdstuk biologie doorgelezen voor de proefwerkweek...
Wat was er leuk vandaag: - paar gezellige lessen - lief smsje gehad |
- Ik ben verliefd!!!!!!!
- we hebben de lessen verkloot vandaag, kreeg iedere les te horen : 'Pauline, opletten' tot grote hilariteit van ons dat ik weer de schuld kreeg. - Hoef voor een week niet naar de fysio!!!!! hihaho - Heb met mijn moeder afgesproken dat ze mijn haar gaat verven!!!!!!!! als dat maar goed komt |
- school was gezellig
- ik ben eerlijk geweest. - positief gebleven ook toen het niet lekker ging - heb er een leuke dag van gemaakt ookal voelde ik me niet helemaal geweldig - ben nergens tegenaan gereden en heb niks omgegooid. |
- Een voldoende voor Frans teruggekregen :)
- Tot de ontdekking gekomen dat mijn 0 voor Engels niet zo veel schade aanricht aan mijn cijfer. |
proefwerk ANW ging wel goed
gepraat en gehuild het een plek kunnen geven... |
:)
Krijg iets positiefs te horen net. ;) :) |
Ik mag meespelen in de band van de musical! :cool: :eek:
|
nix...... :(
|
Citaat:
De rest ook goed bezig met positieve dingen neerzetten (y) |
Citaat:
|
- vandaag gerepeteerd en ik verbaasde me dat ikt och wel goed was :bloos:
- ik heb een solo! - ik had voor mijn so een 7.6/7 (h/v) van duits.. jammer dat die maar 1/4 keer avn 1x meetellen meetelt.. - ik heb weer mooie inspiratie en ik vind tekenen op eens leuk :confused: |
Citaat:
|
had een 5.8 voor wiskunde
heb aan mn profielwerkstuk gewerkt |
Ik heb m'n orthopedagogiek op één opdracht na af! :)
(Oké voor ortho 2 moet ik nog leren ed, maar ortho 1 is bijna klaar. :)) |
- CD van epica gekrijgt (de echte nog wel :p)
- Lekker doorgeslapen - Mn vriends beurs gevonden uhm.. en de rest.. dat uhm.. zien we straks wel :) |
Citaat:
Uhm, ff een dagje thuis en beetje rustig aan doen goed begin met profielwerkstuk over schizofrenie. |
Citaat:
ehm - ik ben om half 11 opgestaan ipv half 1 - ik ehm heb de herhaling van gtst gezien :D |
- Lekker geslapen (dat was even belangrijk)
- Rijles ging goed - Volgens Dr. Phil ben ik een aardig persoon :D - Aardige mensen op msn - Afgezien van het hoesten voel ik me niet slecht |
Citaat:
|
umz........ mijn proefwerk bio ging superrrrrrrrrrrgoed en umz, ik had zo'n mooi moment vanmorgen, ik stapte naar buiten om mijn fiets buiten te zetten begon het opeens te sneeuwen... made me happy!!
maar das vast niet iets wat goed ging, umzz... weet niet echt iets, maar heb de halve dag nog voor me dus misschien vanmiddag of vanavond... :) |
Ik heb net een soort gedicht/theatertekst geschreven wat wel redelijk gelukt is. (zie DoP :p))
|
AK toets gehad, telt heel veel procent mee...
Ik had 2 van de 3 hoofdstukken maar geleerd, en toen werden er bijna alleen maar dingen gevraagd over de hoofdstukken die ik wel kende :cool: :rolleyes: :cool: Verder ook toetsen Duits 1 en 2 gehad, ging ook best goed... |
Citaat:
|
mijn wiskunde toets verkloot (ownee hier moeten de goede dingen:o)
Ik heb een 9 op h avo en een 8.5 op vwo gehaald voor mijn nederlandse Krant :) Mijn frans leraar vind dat ik de goede kant op ga en op deze manier van werken volgend jaar heel goed fa2 kan doen :) |
toch de hele dag op school gebleven
duits goed gemaakt economie gaat geweldig beetje trots |
-lekker lang uitgeslapen :) (maar dus niet naar school geweest, maar das niet goed, dus dat mag ik eigenlijk niet hier opschrijven)
- ga straks naar de bieb :) |
Dris best veel goedgegaan. Normaal gaat t veel slechter.
-Kben er achter, dat er veel meer mensen sijn, die mij sien als een goeie vriendin, dan ik dacht. -Keb eindelijk n vriendje dat me niet belasered en me laat wachten op niks. -Ksta gewoon n 10 voor wiskunde, ik stink in wiskunde, ikvat er de balle van, maar ik sta n 10 (misschien ben ik blijven sitte :bloos: ). Met andere woorden, als je dit gister vroeg, hadk er heeeeeeel anders op gereageerd. Hummz, nadeel van vandaag: keb me 3e mobiel gemolt.. jmmr, daar hebk de garantie voor :D |
-Werk is weer afgelopen (ja dit is goed want dat 06:00 - 15:00 ritme was moordend (n))
-Jurgen is langs geweest (lang geleden enzo) -Lekker mee staan schreeuwen met Epica nummers terwijl iedereen het kon horen zonder me te schamen :) -Lekker op tijd naar bed zometeen (10 minuutjes nog) |
- heel lekker gegeten vanavond (kabeljauwfilet uit de oven in ketjapsaus)
- niets aan mn huiswerk gedaan maar dat mag ook wel eens een dagje, tis vakantie immers. :) |
Vandaag niet echt veel, maar gisteren wel. Gisteren was een topdag. M'n oude school en klasgenoten weer ff opgezocht en ik werd meteen zowat doodgeknuffeld en ze zeiden dat ze me allemaal zo hadden gemist en das eigenlijk best wel lekker om te horen :D Twas zo gezellig, 'alsof ik nooit was weggeweest' zeiden ze. Ja, ik heb lieve vrienden.
Kwam ook een lerares tegen die er meteen voor heeft gezorgd dat (illegaal) mijn O voor gym werd veranderd in een V, zodat ik dat nu niet meer hoef te doen (y). Dus ja, ik voelde me erg blij :D:D:D |
op zich niet vandaag, maar teer er nog steeds op :):
heb een artikel geschreven voor het tijdschrift van onze studievereniging en heb daar echt hele goeie reacties op gekregen :D *trots* |
- weinig negatief commentaar gegeven
- 3/4 uur gewerkt aan school |
Geleerd over het specifieke en aspecifieke immuunsysteem.
Cytokinen zijn vage dingen. Het fagocytisch systeem is moeilijk. Immunologie is het moeilijkste onderwerp dat er op medisch gebied te vinden is. :( Maar ik kom er wel door. :) Verder had ik net iets grappigs op MSN, over ogen. |
Ik heb met haar gesproken. (niet dat het goed ging. maar.. nou.)
Ik heb een klein beetje geleerd. Als ik zo meer ga leren, is het goed. Maar nu nog niet. Ik heb goed gegeten. Het regent. Mooie liedjes gedownload. Sommige mensen doen lief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |