![]() |
s**tgedicht
het licht is koud en zakelijk
en dringt zich in mijn ogen ik voel het achter branden tranen van onvermogen zacht wieg ik wat naar achter en kijk eens om mij heen en om mij heen is niemand ik ben o zo alleen waarom nu juist weer mij wie wenst mij dit nu toe ik wil zo graag ontsnappen maar weet bij god niet hoe ik zit hier opgesloten in het slot van mijn gedachten in de allerhoogste toren omringd door de diepste grachten mijn gevoel wordt nu verdreven en ik voel nu hoe het vloeit een weg van rode lelie die nu in mijn lichaam bloeit de weg wordt druk bereden wordt verbreed door het verkeer ik doe het want het moet van mij maar wil het nimmer meer en dan sluit ik mijn ogen alles is voorbij in mijn lichaam nu een leegte en mijn geest die vliegt nu vrij ik ben volmaakt gelukkig mijn ogen springen vol langzaam draait mijn hoofd zich om een harde, bruine drol ik sta op - het is over ik ben nu niet meer klein na twee jaar lang niet poepen man wat doet dat pijn! :o |
Citaat:
Ik vond 'm knap... (y) |
Hij is knap idd, dat is ook wel het beste woord hiervoor :)
|
hmm eerste gedeelte mooi de laatste 2 vind ik niets
pas er niet bij |
hm, bepaalde zinnetjes vind ik wel mooi, maar ik krijg geen hoogte van dit gedicht.
|
Heb je wel gelijk in op zich, maar het was oorspronkelijk niet de bedoeling om er een 'zielig' gedicht van te maken. Het ging me de hele tijd om de uitkomst. :)
|
Ik vind dat er best een redelijk ritme zit in dit gedicht, en je strofebouw is best regelmatig; qua vorm vind ik het best een goed gedicht. Het spreekt me alleen niet zo aan; ik krijg inderdaad niet echt hoogte van dit gedicht...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |