![]() |
Hoe snel groeien wenkbrouwen ong.?
topic naam
de reden dat ik dit vraag is zeg maar door een klein ongelukje :o :bloos: is het vergelijkbaar met het haar op je hoofd? langzamer? sneller? alvast bedankt voor de reactie :) |
Bij mij binnen een 3 weken toch wel denk ik...
|
Citaat:
wat is er gebeurt dan?? :D |
wenkbrAUwen
toch? :bloos: of zie ik dat nou verkeerd iig, bij mij ook zo'n week of 3 a 4 |
Hehe je maakt me nieuwsgierig :D.
|
volgens mij groeien die niet zo snel hoor maar goed wat heb je gedaan :P ???
|
nee ja .. :bloos:
kwas me zeg maar aan het scheren, en meestal epileer ik die haartjes ertussen zegmaar (vind ik niet echt mooi staan, bij mij dan :o ) Dus probeerde dat ook met het scheerapparaat maar schoot een beetje uit :s. Maar de schade is beperkt, gelukkig is niet me hele wenkbrauw eraf :) 1/10 ofzo, hopelijk groeit het beetje snel aan danku voor de replies :D |
Citaat:
Die wenkbrauwen groeien volgens mij redelijk snel weer aan hoor. Zoiets als hierboven al is gezegd. :) (ennuh, niet meer met je scheerapparaat proberen he ;)) |
nej idd zou het maar niet meer proberen :)
|
Citaat:
|
Dit doet me denken aan Dik Trom. ^_^
|
haha bij mij is er na 1 dag als ik iets ge-elipeerd heb weer stoppeltjes te zien dus het gaat echt snel :)
teminste bij mij zeker :p |
volgens meester Joek hoef je je geen zorgen te maken en zit het er zó weer aan :)
|
Citaat:
En idd, ik denk dat je voortaan beter gewoon met een pincet aan het werk kan gaan in plaats van een scheerapparaat. ;) |
Citaat:
|
hajhaj hmmzs t kan altijd erger.. iemand heeft een paar weken geleden met een aansteker lopen zwaaien waardoor mun halve wenkbrauw er af is gefikt.. *doh* naja hij s nu nog niet helemaal terug :( moet iedere ochtend bij tekenen om de deur uit te kunnen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |