![]() |
Room on fire !
nou, de nieuwe van the strokes. wie heeft hem al ? wat vinden we er van ? beter of slechter dan is this it ?
ik probeer hem al een aantal dagen binnen te halen met soulseek, maar dat is me nog niet gelukt. |
ik ben benieuwd, ik vind the strokes 'wel gaan' en ja. hmm. ik wacht af.
|
Ik heb hem. En hij kan bij lange na niet tippen aan Is This It?
Saaie nummers zonder hoogstandjes. Na 3 nummers verveelt ie al. (n) maarja das mijn mening. |
is t echt zo erg ?
ik had wel verwacht dat is this it niet meer zou worden overtroffen, maar volgens jou is het dus ook echt een slecht album op zichzelf ? hm. ik denk dat ik het toch echt maar eens dringend moet gaan horen dan. ik luister 'm morgen wel in de cd-winkel. |
Ik ben zeer benieuwd naar de cd. Von hun eerste vet goed! Dus ga die 2e zeker kopen (y)
|
Citaat:
|
vind em best wel tegenvallen (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is wel een relax album, niet slecht ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
fijne nummers:
what ever happened automatic stop 12:51 you talk way too much meet me in the bathroom the end has no end minder fijn: reptilia between love and hate under control the way it is i can't win ik denk niet dat ik de cd ga aanschaffen. |
hm, nou. ik heb hem geluisterd, en ik vond het best meevallen. hele aardige cd.
ik vind what ever happened, 12.51, automatic stop en the way it is op dit moment de fijnste nummers. |
naar boven jij. :P
ik moet zeggen, ik vind hem op dit moment zelfs beter dan is this it. daar had ik 4 nummers die ik echt goed vond, someday, last nite, new york city cops, en take it or leave it, en ik vond de rest van de nummers wel leuk. maar bij dit album is er eigenlijk niet een nummer behalve under control dat me nog tegenvalt. |
Citaat:
|
ik heb 'm in de winkel geluisterd, en ik vond hem niet heel erg tegenvallen, maar toch, ik besloot hem niet (meteen) te kopen. en toen ik later in Oor las dat de stem van dingetje, de zanger, Julien Casablancas dus, ja, die, toch wel wat zeurderig werd na een tijdje, dacht ik: dat zou ik ook hebben. Maarja, Is This It stond wel vol met leuke liedjes. En 12:51 vond ik ook wel weer leuk, ook het clipje, maar er zijn zoveel van die leuke allstars-rocknrollie-liedjesbandjes..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |