![]() |
blessures
Hey,
ik heb het weer eens zitten. Na , een blessure aan ribben , schouder , een spierscheur, een operatie aan de onderbenen in augustus 2001 en een operatie aan m'n knie begin januari heb ik weer een spierscheur. Telkens als ik in staat ben me aan te sluiten bij de eerste ploeg verschijnt er weer een blessure. Ik doe alles om blessures te voorkomen, mar steeds opnieuw. Voordeel is dak wel rap terug ben door zeer hard te trainen. Hoe is dit mogelijk ? Bestaan er bepaalde onderzoeken/therapiën die dat kunnen minderen/voorkomen ? |
welke sport gaat het om?
begin je na je blessure niet te snel weer met hard trainen? |
Citaat:
|
Dan neem ik aan dat je genoeg medische begeleiding kunt krijgen. Dan denk ik niet dat er hier iemand is die je kan helpen. Of is de medische begeleiding niet goed bij het tophandbal?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er zeker een arts naar laten kijken. Trainers verlangen altijd teveel van je bij zoiets. Ik heb het zelf ook gehad met een knieblessure, het was nix zei de trainer, maar volgens de dokter had ik niet veel langer moeten doorgaan of mijn pezen in de knie waren afgeknapt. Ik heb er nog jaren last van gehad, alleen omdat die trainer zei dat het nix was.
Dus mijn advies, ga naar een fysiotherapeut, gewoon voor de zekerheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |