![]() |
Vrouwelijke plant en zaad
Jo, ik heb nu een powerplant geoogst en toen ik de toppen aan et grinden was kwam ik tot mn verbazing zaad tegen. Het is geen grote ramp want tot nu toe heb ik pas 3 zaden gevonden ( op de halve plant). Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat er een andere plant is die haar bestoven heeft, anders zouden er wel meer zaden zijn denkik. Ik heb een paar mogelijke verklaringen:
* het is een andere plant die haar bestoven heeft * het is een hermafraudiet en heeft zichzelf bestoven, maar dan zouden er ook meer zaden zijn * het is vrouwelijk zaad waar alleen maar vrouwtjes uitgroeien ( wat onwaarschijnlijk lijkt ook) weet iemand wat de verklaring van dit alles is? |
heb je het uit zaden of stekkie´s?
|
Citaat:
|
een optie
zelfbestuiving in een laat stadia sommige planten hebben de neiging tegen de tijd dat ze bijna uitgebloeit zijn en niet bestoven alsnog zelfbestuiving uit te voeren om nazaten te maken niets om zorgen over te maken want het zijn te weinig zaden om je plant te ruineren |
Citaat:
dat zou goed kunnen ja |
mwa mijn vader kweekt al zo'n beetje heel mijn leven, en ik leer wel ut een en ander. LOL
|
zaadjes gewoon roken man :p
|
Citaat:
nee planten dude :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |