![]() |
Spanningen
ik ben soms echt voor dingen ontzettend gespannen en gestressed, terwijl t nerges voor ndoig is. Bijv. ik ga met een vriendin vanavond iets drinken (echt n supergoede vriendin, ken ik al jaren,voel me helemaal op mn gemak bij dr) mah toch ben ik ontzettend gespannen en heel erg snel geprikkeld als iemand iets zegt..Ik heb dit vooral bij nieuwe situaties eigk..
weet iemand niet hoe dat kan? ik vind het ontzettend vervelend, want je loop echt met n knoop in je maag rond. |
Wat zit er onder die spanning denk je?, Waar ben je bang voor, waardoor voel je, je gespannen?
|
Je zit blijkbaar over iets te piekeren, enig idee wat?
Praat erover, geef het een plek... |
ja ik zit wel over iets te piekeren,
maar ik weet niet aan wie ik t kwijt kan, ik heb supergoede vrienden emt wie ik kan prten, (praten doe ik liever bij mn vriendinnen..) maar steeds als ik zeg ik wil erges emt je over praten nzo, dan komt dus iemand en dan komt t er op een of andere manier niet allemaaal uit, dan is die spanning weg en hebbik zoiets van je boeie....ik denk trouwes dat die spanning ook voor ng root deel door jaloezie komt...heel vervelend en ik wil dr graag wat aan doen |
Citaat:
|
schrijf het anders eens op?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thnx, maar hoe kan ik eigk rustig worden als ik zo gespannen ben?heeft daar neit iemand tips voor?
|
Citaat:
|
Het piekeren moet eruit, dan krijg je rust...
Ga schrijven of zoek hulp bij een proff iemand... *Weet nu heel zeker dat ze de MWD wil doen* :o |
Citaat:
Daarvoor is het misschien voor jezelf handig om even wat op papier te zetten wat je dwars zit allemaal, voor jezelf alleen. |
Euhmm ik zit nu op een soort van dagbehandeling omdat ik er ook last van heb. Daar leren ze mij dat ik als ik me gespannen voel ik het gewoon eerlijk moet zeggen, en dat ik even rustig aan mag doen als ik gespannen ben. Maarja ik zit er pas net dus meer kan ik er ook niet over zeggen. Maarja, misschien kan je proberen het gewoon eerlijk te zeggen. Ze zullen het heus wel begrijpen:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |