![]() |
slapende lichaamsdelen
wie vindt het nog meer relaxt als bijvoorbeeld je arm slaapt?
:cool: (y) ik wel, kan niet vaak genoeg zijn voor mij (bij wijze van spreke :p). |
Ik vind het juist erg vervelend
|
opzich vind ik het niet erg, maar ik vind het wel een raar gevoel wanneer je been heel erg begint te slapen.
Ik zat een keer tv te kijken en knelde me been beetje af op de manier waarop ik zat, en dat voelde ik maar heb er nix aan gedaan, op een gegeven moment had ik toen geen gevoel meer in me been maar had er niet echt erg in Ik stond toen ineens op en *knal* daar lag ik dan zwikt je voet gewoon helemaal om in 1 keer omdat je totaal geen gevoel meer hebt. Bij mij doet het trouwens best wel "pijn" als het gevoel weer terugkomt, ik kan me been dan niet eens stil houden soort kramp erin dan. Tintelt ook vet erg dan.. |
Dat is irritant :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschrikkelijk irritant. Mijn benen slapen vaak omdat ik verkeerd achter de computer zit. Vraag me alleen niet hoe.
|
Citaat:
|
Soms word ik snachts wakker, en dan kan ik een arm niet meer bewegen. Dan moet je hem met je andere arm oppakken en ergens neerleggen. Helemaal koud, alsof je een lijk vastpakt :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wanneer dan je arm weer vol bloed stroomt en je aders bijna uit hun voegen knappen is het weer wat minder. :s |
Citaat:
ik vind het ook een beetje eng :o |
Idd, dat is het beste wat er bestaat. Geniaal, dat gevoel. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik, jouw sig rijmt op Wawl. :cool: |
ach, het is even vervelend maar 't is meestal na 5 min weer over
|
Citaat:
en eigenlijk rijmt het helemaal niet. schrijfwijze (en dus hoe goed jij wel niet kan lezen) heeft weinig te maken met of iets rijmt, als de betreffende tekst in het engels is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kvind het eng als mijn arm slaapt, lijkt net of het verlamt is ofzo
|
Citaat:
Ik werd een keer midden in de nacht wakker en toen moest ik met mijn rechter hand mijn linker arm achter mijn hoofd weg halen en hem ergens anders neer leggen. Ik maak me nooit zo druk om dat prikkelende gevoel. Ik vind het juist wel interessant (en ergens ook wel een opluchting :D) |
Citaat:
|
ik heb zoiets nooit meegemaakt, kan me altijd wel normaal bewegen enzo...
maar damn die kramp als je een tijdje minder bloed door je arm ofzo hebt gehad, ik kan daar echt niet tegen :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
2) bedoel je dat Wawl zelf de uitspraak 'Wauwel' aan zijn nick toekent? dan lijkt me dat de correcte wijze, en is hierbij mijn gelijk bewezen. of zoals de romeinen zeiden, quam eras demonstratibus (private joke, never mind :p) |
Citaat:
|
Zeer irritant, vooral als je niet doorhebt dat je been slaapt terwijl je op probeert te staan. :o
|
Ik vind het afschuwelijk, ik word er half panisch van als iets aan mij slaapt. Het meest irritante vind ik nog altijd als dat mijn voet is, maargoed een hand of been komt ook dicht in de buurt :)
|
Citaat:
|
net had ik een sneeuwballengevecht gehad met blote handen. Na een tijdje beginnen je handen weer warm te worden en gaan je bloedvaten in je vingers openstaan. Dit geeft een tintelende sensatie die erg aangenaam is...
maar spierverkramping vind ik ab-so-luut geen pretje |
Ik had er gisteren continu last van (het zit ook niet lekker... 2 uur op de grond in dezelfde stand zitten :D). En ik vind het niet leuk. :(
|
dat vind ik echt superirritant :| (n)
|
Citaat:
|
Ik vind het niet vervelend, maar wel als ik 's nachts wakker word en m'n been slaapt ofzo, dan is het heel erg.
|
Ik word daar echt helemaal gek van. Als m'n hand slaapt mep ik overal hard tegenaan totdat het overgaat :o
|
Citaat:
|
Hangt van het moment af, soms vind ik het wel grappig voelen.
|
Citaat:
|
vind t vervelend als je eerst voelt dat je been slaapt (tintelen) , maar dat t dan over lijkt omdat je niets meer voelt, je staat op en *baf*. had k vandaag nog bijna...
hou niet zo van slapende lichaamsdelen dus. |
ik vindt het maar irritant
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |