![]() |
Wat heb Jij Aan Als je Slaapt?
ikke meestal een alleeen een boxer :)
|
Hangt er vanaf.
Is het zomer of winter. Ben ik ziek of helemaal gezond, of misschien allen verkouden. Lig ik alleen in bed of samen met iemand. En dan is het nog maar de vraag met wie en waar. |
In de zomer meestal niets, nu in de herfst/ winter een shirtje en een joggingbreok
|
-niets
-strakke boxer -groot overhemd. |
In de winter een pyjama. In de zomer meestal een t-shirt.
|
wijde pyamabroek met t-shirt
|
ik niets......
ik raak altijd alles kwijt...vandaar :P en is wel lkkr makkelijk |
pyama broek standaard; bovenlijf verschilt per seizoen.
zomer= niks herfst/lente= shirt winter= shirt met lange mouwen |
Me joggingpak.. :o
anders heb ik koud... |
pyjamabroek + hempje
|
Altijd een boxer.
|
Wijde boxershort.
|
nachthemd :D
|
- als het erg warm is of ik met m'n vriend slaap: niets
- normaal: groot shirt - als het heel erg koud is: pyjama (met kruik en 3 dekens..:)) |
*Niks.
*Nachtjurkje *boxer & topje *Pyama *pyamabroek en topje Ligt nogal aan de temperatuur en met wie ik mijn bed deel ;) |
- Grote heren pyama broek (y) Ge-wel-dig
- t-shirtje. |
Citaat:
|
-niks
-groot tshirt |
strakke boxer met hempje
pyama broek met hempje (of longsleeve als het koud is) ik heb nog een baby doll setje waar ik nooit heb geslapen, vond het er alleen leuk uizien :o |
in de zomer niets, of een mannenboxer met groot tshirt
nu in de winter een flanellen pyjamabroek een trui en dikke sokken :bloos: |
Momenteel een pyjamabroek, sportsokken en een shirtje met lange mouwen...
Het wordt tijd dat ik m'n winterdekbed erin ga stoppen denk ik :) |
een jas
|
In de zomer meestal een nachthemd of een groot t-shirt (zelfs met 30 graden 's nachts in Toscane), in de winter of een nachthemd of een pyama.
|
Nou Meestal Een Boxer Maar Soms Ook Niks.
|
t ligt er wel aan hoe koud het is en met wie ik in bed lig, maar
*niks *een boxer + hemdje *herenpyamabroek + shirtje *als het heeeel koud is: trui+pyamabroek |
Als mijn vriend naast me ligt niets.
Als het warm is een wijd boxershort. Als het koud is een prachtige flanellen pyjama. (y) |
Zomer: Kort broekje, shirt/hemdje
Winter: Zo veel mogelijk :o |
Op de een of andere manier heb ik het nooit koud als ik in m'n bed lig, dus ik draag hetzelfde in de zomer en de winter: een hemdje (spaghettibandjes shirtje heet het officieel geloof ik :rolleyes: ) en ondergoed. Niet echt veel, maar anders heb ik het te warm (ja, ook in de winter) :o
|
onderbroek/boxer/string
kan niet slapen als ik meer dingen aan heb :/ |
zomer : boxer
winter : wat meer |
niks
string string+ t-shirt warme wollen pyama. |
Strakke boxershort. Heel soms ook nog een wit/lichtblauw gestreepte pyjamabroek van CK.
|
Thuis een boxer, ga ik met vrienden kamperen ofzo of blijf ik logeren, dan meestal nog een t-shirt erbij. :)
|
Strakke boxer, dat slaap fijn en het is voor degene bij je in bed een leuk uitzicht mocht je even uit het bed moeten stappen.
|
Omg dat jullie kunnen slapen met al die kledingboel aan je lijf.. daar ga ik me altijd onmiddelijk aan ergeren ligt absoluut niet lekker.
|
Citaat:
|
jah ik verbeter me zelf ff ;) hahaha
kheb vanacht zojuist ook een t-shirt aangetrokken, aangezien mijn raam open stond en ik TE lui/moe was om hem dicht te doen hahaha sokken doe ik trouwens nooit aan in bed, ieel dat vind ik vies :) |
boxer
|
Citaat:
|
Als me vriend naast me slaapt, meestal alleen een boxer van hem.
Als ik alleen slaap.. dan een pyama. |
Altijd een boxer.
|
boxer
|
*niks
*slipje *slipjemethempje *pyjamabroekmethempje *pyjama *oudethuiszitwijdespijkerbroekmetlangemouwentshirt |
Citaat:
|
Meestal niks.
En als het koud is een string/boxer met shirtje. |
kimono
|
niks/boxer
|
Pyamabroek met t-shirt
In de zomer zo'n jurkje of hemdje met boxer ofzo |
boxer met t-shirt of alleen boxer...
|