![]() |
Freakjuh FB?
En waarom dan wel?
|
Dat wil ik ook wel eens weten!
|
En ik.
Ik heb haar namelijk nooit een (zinvol) topic zien openen of een revolutionaire of interessante reply zien doen. |
Zowieso weinig op LS zien posten.
Maar ja ik ben dan natuurlijk ook nooit aanwezig. |
Citaat:
|
Aangezien zij wel steeds serieus post, geen undercovers aanmaakt of andere grof afzeikt.
Dat jullie haar niet interessant vinden is geen argument. |
En waarom oordelen voordat ze iets gedaan heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gut, dus dat is tegenwoordig het enige argument om fb te worden? |
Het is in ieder geval erg belangrijk ja
|
Citaat:
Tuurlijk, maar naar mijn mening is het belangrijker dat een lid wat FB zou kunnen worden van te voren ook al een belangrijke functie heeft op het desbetreffende forum. En wat Miss Quassy dus al zei onder andere boeiende topics kan openen. En een lid hoeft imho niet heilig te zijn om FB te worden, kmeen me nog een aantal andere mensen te herinneren die ook niet heilig waren.. Ik geef dr gerust wel een kans hoor, waarom niet. Khad alleen haar niet verwacht en/of voorgesteld als FB. |
Ken jij een lid wat 1. boeiende topics opent en 2. zich niet misdraagt ? ;)
En wat niet is kan nog komen, misschien heeft freakjuh bruisende ideeen om lifestyle op te laten leven (freakjuh, dit is een hint), je weet maar nooit :) |
Citaat:
En ja over dat eerste, dat is lifestyle he ;) Moonbloem was ook een goede optie geweest, maar goed alle vertrouwen naar freakjuh, tkomt vast goed en anders :evil: |
HAHAHAHAHAHAHAHA
Ik wist dat dit zou gebeuren :D Sommige mensen zijn echt kansloos :D :D :D :D *dijenkletser* |
:rolleyes:
|
Het zijn ook altijd dezelfde mensen die hier komen klagen. :D
|
Het viel me idd al op dat er nog niks geklaagd was in twee dagen :D Hoewel ik tijdelijk fb was op lifestyle heb ik wel even overlegd met lieke en freakjuh leek ons allebei een hele goede keuze.. Ze post serieus, beargumenteerd, maakt geen andere nicks aan.. Goed ze is misschien geen opvallend persoon met honderden boeiende topics per dag maar dat hoeft ook niet echt eigenlijk..
|
is freakjuh niet lid van het kliekje sooz, firefly, pharmacon, exo etc? Als dat zo is vind ik haar een partijdige forumbaas en dus geen geschrikte fb voor lifestyle :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Groepsvorming op een forum! En dan nog wel op het subforum op Lifestyle! Wat ernstig!
Wellicht zou het eerlijk zijn alle FBs één keer in de zoveel tijd af te zetten en een eerlijke verkiezing te houden? Misschien zelfs met een partijen-stelsel, als het waar is wat bertbart zegt! :o (y) |
Citaat:
|
Ik snap deze keuze eerlijk gezegd ook niet helemaal.
Ik vind freakjuh onopvallend en doodsaai. Evenals het lifestyle forum de laatste maanden. :nono: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is diegene partijdig :nono: |
Ik vind eerlijk gezegd ook dat een user op z'n minst actief moet zijn op dat forum om FB te kunnen worden :/
|
Blaat toch niet zo. Lifestyle heeft bar weinig goede posters, maar freakjuh is er echt wel één van. Ze hoeft in ieder geval niet op te vallen, begint niet zomaar flames en zeikt niet als er iemand als fb aangesteld wordt waar zij het niet 100% mee kan vinden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Leonoor - ergens is de betrokkenheid van diegene ook belangrijk, dus McLaren heeft wel een punt.
Al denk ik niet dat dat bij freakjuh een probleem vormt. |
Citaat:
Ik verwacht ook niet dat freakjuh een probleem vormt, ze is niet voor niks fb geworden. Geef haar een kans, wel zo eerlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
En om (met moeite) maar serieus op je reactie in te gaan: Een lid moet positief opvallen. Positief opvallen doe je niet alleen door je netjes aan de regels te houden. Als lid toon je je als geschikte forumbaas door met originele, interessante topics te komen, door leuk mee te discussiëren en respect te tonen voor andere leden. Lees eens de veelgestelde vragen zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik niet snap wat je wilt zeggen, maar geef het goede voorbeeld, zou ik zeggen, wie weet volgen mensen je. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat Freakjuh op het forum net zo vernieuwend en interessant is als een bord brinta. En het goede voorbeeld? Je denkt toch zeker zelf niet dat ik forumbaas zou willen worden? |
Citaat:
Citaat:
|
Respect tonen en je mond niet durven opentrekken is wat anders.
En leuk meediscussiëren? Voor Freakjuh zeggen een paar smily's al genoeg. |
Sommige mensen zouden het hele forum gebeuren best wel wat minder serieus mogen nemen, kom op zeg, ga lekker naar buiten doe iets met je leven... Zeiken over een forumbaas op een scholieren forum :rolleyes: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn mening was er alleen iets anders over. Na de uitleg van Noé snapte ik het nut er iets meer van. Maar ik blijf erbij: geef freakjuh een kans. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk wel actief, wat heb je aan een forumbaas als die niet actief is :) En een forumbaas is ook een contactpunt/aanspreekpunt voor leden. Ik denk dat het dan wel prettig is als deze bekend is bij de leden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |