![]() |
Tmf id
Ik denk erover misschien een TMF ID aan te maken omdat ik merk dat dat soms wel handig is.
Nu hoorde ik dat dat 1,50 per jaar kost wat meevalt natuurlijk, maar ik vraag me af wat je er precies mee kunt en of er iemand al voordeel ofzo mee heeft gehad, en of je dan niet plat gesmst wordt door sponsors enzo waar je blijkt voor te betalen :rolleyes:en dat je nummer verder niet verspreid wordt op welke manier dan ook(want dat wil ik niet) tja nu kan ik op tmf.nl kijken maar ik zou graag de voor en nadelen van mensen willen horen die zo'n ID hebben enzo. |
het is :nono:
|
Als je er geen een hebt hoor je er niet bij he. :)
|
Citaat:
|
het is niet leuk, ergo
a) je doet het wel om erbij te horen óf b) je bent gewoon ignorant :) |
Wat is dat eigenlijk precies, zo'n TMF id. :confused:
|
je hebt er geen reet aan :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 woord: breezersletjes
|
waarom zou zo'n ID nou weer handig zijn :confused:
|
jeuj, ik had er ook een, verveling doet een hoop met een mens.... Ik wist niet dat je ervoor moest betalen, heb ik ook niet gedaan trouwens...
Ik kijk er nooit op, je hebt er dus niets aan. |
prut.
|
BETALEN?
Sicko. |
Ophoeren.
|
Citaat:
Citaat:
|
jou sig. wtf.
|
Ik zou er niets aan hebben.
|
Alles met TMF-ID's wat ik gezien heb, even langs dat sms op tv gezapt, is echt ubertriest.
|
Ik heb een gruwelijke afkeer voor tmf-id's en the box-chatsessies. Waarom? Omdat de meeste mensen die daaraan meedoen het IQ hebben van een... ehm, nouja een zeer laag IQ iig :) daar kunnen ze zelf natuurlijk ook weinig aan doen, maar toch. Ik bedoel ga dan iets nuttigs doen ofzo, ipv jezelf nog meer verlagen door aan zoiets mee te doen.
|
Het is gewoon geldklopperij. ;)
Je hebt er niks aan. Alleen naar dat chatten met een kansloze operator SMS'en wat je 70 cent kost en waar je geen donder aan hebt, en de vraag is of ie wel op TV komt. Face My Face vind ik nog wel een beetje origineel.. maar verder... kost je weer zoveel waar je geen zak aan hebt... :rolleyes: :rolleyes: |
het is BrE3ZahH...
|
misschien is dit forum niet de juiste plaats zoiets te vragen aangezien het niveau van de meesten hier toch wel iets hoger ligt dan TMF.
|
Je spreekt jezelf tegen?
|
Citaat:
|
TMf id's zijn voor BreeZaH-SletJes en BaCoBoi's
I rest my case :| |
Bagger.
|
Doe maar niet (n)
|
veel domme mensen daar. :cool:
S6, je kan er mee chatten en daten. |
Waarom is het soms wel handig dan? :confused:
|
Citaat:
|
ik heb zelf wel een tmf id, maar doe er nooit wat mee, kom nooit meer op die site
|
Dat is nou een goed voorbeeld van geldverspilling imho.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DaSsSs HeEl CoOoOoOl!!!!!!!! (y) :cool: laat ff door plz.
[edit] Citaat:
|
TMF id is best zielig opzich :o tkost je vet veel geld. ik bedoel wie gaat er nou weet ik veel hoeveel dat kost 70 cent ofzo per bericht betalen en ook nog es om lid te zijn 1.50 en weet ik wat. en wat heb je eraan? NIKS
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar diegenen met het iq van een komkommerplant die ook nog eens geld verspillen om een "1" in te typen op hun mobiel zijn toch echt het ergst. Vervolgens het gemiddelde veel te veel zien zakken, waarmee je het IDmember ook nog eens een minderwaardigheids aansmst... *denkt* LEUK! vor 70 eurocent verneuk je tijdelijk iemands leven :D |
Heb ik.
Anderhalf jaar geleden (ik was een van de eersten :o) aangemaakt. Ik kwam toen veel op TMF om interessante contacten te zoeken. Ja, 99% van het volk daar heeft een IQ van minder dan 80, maar er zijn er ook die anders zijn. En daarvan heb ik er nu nog heel wat op MSN. :) Tegenwoordig kom ik er niet meer, te druk en te weinig controle. |
geldklopperij, moet paar sms jes sturen om het te activeren enz. plus 70 eurocent voor een berichtje. En dan nog zijn alle berichten waardeloos. In de trent van.
".... LoVe YaH 4-3V3eR!!! wIl jE NeVEr kWijT, PleZZZ laAT dOOr" ik die gedwongen wordt om tmf kijken, omdat we geen andere muziekzender hebben, omdat we een schotel hebben. Rot monopolie van TMF :). TMF (n) geldklopperij. En alleen mensen met laag iq trappen erin. |
Kost een id aanmaken ook nog geld :eek: ?
|
één smilie geeft zo'n id precies weer:
:nono: |
Oh ja, een TMF-ID is onbeperkt geldig.
Eerst zou het 1 jaar zijn, maar toen ik 'm bijn een jaar had kreeg ik een berichtje dat verlenging niet nodig was. Het kostte mij 1.10, maar dat is anderhalf jaar geleden. |
Citaat:
*brrr* |
Soms, als je je verveeld, is het wel leuk om die gesprekken te lezen. Het is zo erg, dat het gewoon grappig is :|
|
Ik ken een meisje met zo'n ID, en het is eigenlijk gewoon een heel normaal leuk meisje. :(
|
Citaat:
tis ook niet schadelijk voor je gezondheid ofzo hoor ;) |
je kan natuurlijk ook naar the box smsen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |