![]() |
Vieze gewoontes
Wat voor vieze gewoontes heeft jouw partner?
Liet hij/zij die gelijk zien of kwam je er pas na enkele weken achter? De regel TS begint gaat niet op want ik heb geen partner :p |
oh oh, hier komen de nu nog niet zo heel vervelende of nare eigenschappen naar boven....
mag trouwens toch hopen dat je er vóór de relatie achterkomt... maar goed... |
Vies? Nou wat ik vies vind is je kleren over de vloer laten slingeren... echt bluh... of scheren en dan niet alle haartjes uit de wasbak spoelen (ja okey 1 haartje.. maar niet tientallen over mijn hele wasbak heen :mad: ) en uh..... boeren! Ik kan er niet tegen, het is niet vies maar ik vind dat totaal ongepast, hardop boeren en dan "excuse me" zeggen.... (Dat schijnt normaal te zijn hiero)
bahbahbah |
uhmm bij miijn vriend heb ik nog geen vieze gewoontes kunnen ondekken en we zijn nou ong 1,5 maand samen ofso...
|
scheten laten :D
maar dat doen we lekker allebei... :o |
Hmm
Af en toe kan ie zo een hele ranzige slijmerige kwat spugen. Datisvies. Vooral tegen een prullenbak op en dat ie dan heel langzaam naar beneden druimt, vol groen slijm. Yuk :D Verder niets wat ik vies vind I think |
Hij haalt zijn neus niet op maar neer, dus dan snuift hij naar búíten en sproeit allemaal kleine snotdruppeltjes overal, ieuw :)
En hij eet rauwe ui, dat is vrij nomaal, hij eet 't niet als fruit ofzo maar gewoon kleine stukjes op een hamburger of iets dergelijks, maar hij krijgt er zooo'n vieze adem van. |
Peuteren. Hij peutert aan zijn nagels. Maar is dat erg? Dat wil zeggen dat iemand zich bij jou veilig voelt.
Het heeft ook wel iets heel schattigs, zo'n jongen die bloot met zijn hoofd in je schoot ligt, kusjes bedelt, honderduit ligt te babbelen en ondertussen gedachteloos aan zijn teen ligt te jeuken en te peuteren. Ik denk niet eens dat hij het zelf doorhad, hoe goed hij zich op zijn gemak voelde. Daar heb ik erg van genoten, en naar die teen heb ik gewoon maar niet gekeken.( het blijft natuurlijk wel peuteren he!) |
Citaat:
|
wij zijn allebei lekker vies :D
hij peutert soms in mijn neus |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Mwahahahh, geniale opmerking.... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
winden/boeren (maarja, dat doe ik ook :))
neuspeuteren en lekker opeten verder is het best een schone jongen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naah
hij is getraind :evil: |
Ik heb wel eens een stelletje gezien dat elkaars puisten uitknijpt
ieh!!! :eek: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd :D
|
telkens zijn neus ophalen, soms wel 1 minuut achter elkaar, maar zelf merkt hij het niet.
Of boeren laten die je niet hoort maar wel ruikt... |
Citaat:
|
tja, hij laat zn afwas weeeeeeken staan en in die paar weken heeft t lekker de tijd om te gaan schimmelen enzo. Maargoed, dat schijnt bij het studentenleven te horen :p
Verder is ie redelijk schoon, ik ben viezer dan hij geloof ik. K knijp zn pukkels uit en zit aan zn haar(dreads) te frutten, daar komt ook n hoop viezigheid uit. Tja, neuspeuteren enzo vind ik niet zo heel vies iedereen doet dat(als je daar nou iest dwars zit?!), als ie t maar niet in zn mond stopt, bah! |
Citaat:
|
Neus ophalen, spugen, boeren, scheten... tja, het blijft een jongen he :D
|
Citaat:
En dat is het ook :p |
wij zijn allebei vies, we doen aan anale seks;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mn ex peuterde in zn neus en gooide al zn 'stukjes' (zijn woord) op de grond, dat vind ik een stuk ranziger :/ |
Citaat:
'Schoon' kan ook 'mooi' betekenen. :o |
Hm... wat ben ik toch opeens trots op mijn vriendje :) Hij doet helemaal niks vies! Boeren vindt ie vies, scheten laten ook en ik heb hem ook nog nooit in zijn neus zien graven.
Het enige wat ie doet is nagelbijten... |
Citaat:
|
Citaat:
Onvoorstelbaar ook hoeveel mensen dit 'gewoon' lijken te vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik vies vind is mijn vriend zoenen net nadat ie een sigaretje heeft gerookt. het lijkt dan net f je een asbak zoend.
maar verder heb ik niks kunnen ontdekken. |
hij kan af en toe verschrikkelijk boeren, en dat vind ik niet zo erg als we met zn tweeen zijn, want dan doe ik evenhard mee. Maar we waren bij Maanmeiske17 en haar vriend en hij liep echt verschrikkelijk te boeren...
hij heeft ook wel eens de nare eigenschap om semi in zn neus te pulken. Niet echt dus maar wel je vinger een beetje in je neus, en dan proberen hem ook nog eens bij mij in mn neus te steken... Ik moet zeggen da tik dat dus niet echt smakelijk vind. Als ik zo even bedenk is het eigenlijk een smerig mannetje, want hij wil ook altijd met zn vinger in mn oor, en onder mn oksel. En als ie in een echt goede bui is wil ie ff aan mn oksel ruiken en dan het liefst nog ff likken ook... HEEL SMERIG ALLEMAAL... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stoor me niet zo snel aan vieze dingen, hmm ja onverzorgdheid en idd je scheren en niet de wasbak afspoelen ofzo. maar ik ben zelf ook niet erg netjes (kamer is altijd teringzooi, was 1X in de week af, laat boeren, bijt op mijn nagel en peuter in mijn neus, als ik dit zo lees zo ik mezelf echt niet willen kennen bah wat ben ik smerig mens)
|
Mijn vriend snuit zijn neus in de douche in zijn handen. Errug vies vind ik dat! "Maar ik spoel het toch schoon?" zegt ie dan..."Jah, en ik sta in het water waarin jij je snot laat glijden, ieuw!"
Maar verder issie wel lief hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
boerwedstrijden houden met je lief...wat wil je nog meer? :D
|
*rilt*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |