![]() |
Soulseek
elke mongool die soulseek wil hebben:
www.slsknet.org admins: voel je vrij dit te verplaatsen naar een ander triest gedeelte. |
en gras is groen
|
Citaat:
|
Is er iets anders dan?
|
eerst was het www.slsk.org
blijkbaar heeft die kerel nog wat probleempjes om alles draaiende te houden de laatste tijd |
Citaat:
|
thanks haha...was te lui om goed te zoeken blijkbaar :p
|
Inderdaad, dus NIET het programma downloaden wat je op de oude site vindt, tenzij je het leuk vind om je hd te vervuilen:
http://slskboard.savagenews.com/inde...showtopic=9477 |
En er is trouwens weer een nieuwe versie uit. Voor de luie mensen onder u:
http://www.slsknet.org/slsk151.exe |
ja die heb ik nu geinstalleerd
hij vindt alleen niets....:S |
waarom is hier een topic over, die url is al heel lang geleden veranderd. wat ik ook al een aantal keer heb aangegeven op dit forum.
|
ik ben nu lekker de columbia recordings (5 cd's) van Miles Davis en John Coltrane aan het downloaden met Soulseek :)
3 x raden wat mijn nickname is :) |
Die nieuwere versies worden alleen maar slechter. De connectie verloopt moeilijk, hij vindt niets (ook niet bij versie 1.50 hoor) en iedere week een nieuwe versie is ook niet alles... maargoed dat ik niets mág downloaden vanwege de downloadlimiet :D
|
hmm, ik heb niet zoveel connectie problemen.
dat ie niks vind is een kwestie van tijd, niet iedereen heeft al de nieuw versie |
ik snapte er ook al niks van laatst, toen ik het ging downloaden.. irritant..
|
backwards compatibility , dat kennen ze niet
|
versie 149 en lager connect niet omdat er een of andere dns fout in zit :s v149 temporary DNS fix doet t wel voor diegenen die 151 niet willen.
|
Versie 149
Werkt nog perfect, zolang slsk.org maar naar het oorspronkelijke IP adres verwijst (het oude domein is namelijk gekaapt door een of ander malafide bedrijf). Je kunt dit doen door de volgende regels aan je hosts bestand toe te voegen: Code:
38.115.131.131 sk2.slsk.org Versie 150 TEST Reincarnatie van Slsk Isle, een low-profile server, oorspronkelijk opgericht om een pop/underground scheiding te maken, maar wordt nu gebruikt om "nieuwe" features te testen. Zo is hier het recommendations systeem weer geimplementeerd (mensen kunnen hun fav. artiesten/hobbies etc opgeven en aan de hand daarvan andere mensen opzoeken). Dit is dus een apparte server, los van het normale soulseek gebeuren! Versie 151 (en 150 daarvoor) Nieuwe versie van het normale soulseek, nu ook met het recommendations systeem. Deze versie werkt wel gewoon op het normale netwerk. Naar mijn mening is het recommendations systeem veel te zwaar voor de server (soulseek is/wordt veel te groot) en dat heeft waarschijnlijk tot gevolg dat de zoekfunctie nu compleet ruk is. Ik gebruik op het moment nog de oorspronkelijke 149 :) |
Citaat:
|
Je kunt in principe 2 versies naast elkaar draaien, je zult alleen 2 gebruikersnamen moeten kiezen. Bovendien raakt je configuratie in de war als je soulseek tweemaal installeert.
Soulseek en Slsk Isle kon je wel perfect naast elkaar draaien, maar Slsk Isle is inmiddels alweer verdwenen (bij mij werkt het iig niet) :( |
niet zo interessant doen, gewoon de nieuwe downloaden
|
:>
|
Citaat:
|
Citaat:
iiig bedankt voor de link 'sjaak'. |
hmm ja...
soulseek..... direct connect adviseer ik |
Citaat:
|
Citaat:
dude ik download nou albums die ik wil hebben , met de nieuwe soulseek dus. |
ik heb nu versie 151, en hij kan helemaal niks vinden. :(
|
Citaat:
admit it :p |
Citaat:
maar ik zocht naar unkle. |
hm, volgens mij moest ie even warm draaien, ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |