![]() |
Vandaag ben ik jou
vandaag ben ik alles.
gisteren niets. vandaag geef ik aan jou mijn woorden mijn taal mijn adem mijn zinnen vandaag geef ik jou mijn leven morgen is later. gisteren is dood. vandaag bén ik. en van jou. je woorden je taal je adem je zinnen vandaag ben ik jou. jouw leven. Misschien een hele korte uitleg... tekst is bedoeld als theatertekst. Wordt dus voorgedragen. |
tja ik vind um verschrikkelijk mooi...das het enigste wat ik erop kan zeggen... :o
|
wauw :o
|
Misschien kun je hem beter gebruiken voor een leuke jongen in plaats van voor een theatertekst. Of voor allebei natuurlijk.
Prachtig gedicht! Gewoon heel goed bedacht, mooi gedaan hoor! Ik zou heel hard gaan blozen als ik zoiets kreeg! |
Zeker wel romantisch ja, echt heel mooi. Alhoewel er veel herhaald wordt, komt het toch totaal natuurlijk en logisch over, hele korte regels, legt meer nadruk op ieder woord dat gezegd wordt, en dan mag ook wel bij dit gedicht :) .
Morgen is later. Gisteren is dood. Vind ik het mooiste stukje. Heb geen kritiek. |
Geen kritiek, gewoon erg mooi!
|
Vooral erg geschikt als theatertekst...daarvoor is deze dichtvorm volgens mij echt heel erg geschikt: het kan prachtig worden voorgedragen... De sfeer die je hiermee schept ontroerd me; dit gedicht bevat zo veel liefde! Echt heel erg mooi, ik kan er verder niet zoveel over zeggen... vooral dit stukje vind ik prachtig:
vandaag bén ik. en van jou. Maar eigenlijk is heel het gedicht gewoon adembenemend :)... |
*mond valt open* *word stil*
1 woord: geweldig!! |
Anne, sjee weet je hoe jij je ontwikkelt hebt zeg:) Je gedichten zijn echt steeds beter geworden, kan echt met verbazing iets van je lezen. Meid, je bent goed!:)
|
Citaat:
@ Xia: echt? :o En ik was niet eens zo heel erg tevreden hier mee... |
Citaat:
Als theatertekst vind ik het Goed!!, mooi duidelijk/helder. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |