Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   [wielrennen] Frank VandeBroucke naar Fassa Bortolo?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=639619)

B@RTOLI 24-10-2003 12:20

[wielrennen] Frank VandeBroucke naar Fassa Bortolo??

WIELRENNEN Frank Vandenbroucke
het Italiaanse team Fassa Bortolo de
beste kaarten heeft om Vandenbroucke in
te lijven. Het is de absolute nummer 1.
"Volgens (zijn vertrouwensman) Bernard
Sainz is een deal met Fassa Bortolo zo
goed als rond. Ploegleider Giancarlo
Ferretti, bijgenaamd de IJzeren Ser-
geant, zag de voorbije weken toppers
als Bartoli,Basso en Ivanov vertrekken.
Bovendien wil Vdb de Tour rijden."

Vdb: "Ik wil een grote ploeg waarin ik
me goed voel. Ferretti zou heel goed
voor me zijn, maar ik beslis pas na
mijn vakantie."

BRon:VRT TT

Zou ik geen slimme zet vinden als die naar Feretti gaat want dat gaat hem nog meer problemen opleveren als nu bij QSD.
Laat hem maar naar Choco Jacques gaan lijkt me beter.

Methuselah 24-10-2003 12:47

Kan dat niet beter in dat topic van Boogie? :o

de communiceerbeer 24-10-2003 12:50

Hij kreeg toch 5 jaar celstraf ofzo? :p

B@RTOLI 24-10-2003 13:10

Citaat:

Methuselah schreef op 24-10-2003 @ 13:47:
Kan dat niet beter in dat topic van Boogie? :o
Mwah ik dacht zelf van niet maar dat moet Boogie of Tofke maar ff zeggen dan plaatsen ze het maar over naar dat topic en sluiten ze dit.

Ow ja en VDB kan 5 jaar cel krijgen als ze dat al doen vanwege het bezit van dope.

De Skaaf 24-10-2003 15:23

VDB heeft ook gesproken met andere teams uit belgie, trade teams II waaronder chocolade sjaak.

B@RTOLI 24-10-2003 15:31

Citaat:

De Skaaf schreef op 24-10-2003 @ 16:23:
VDB heeft ook gesproken met andere teams uit belgie, trade teams II waaronder chocolade sjaak.
Ja dat wist ik maar dit naar Fassa kwam uit de mond van hem zelf en dat naar Choco Sjakie niet.

B@RTOLI 24-10-2003 15:31

Citaat:

de communiceerbeer schreef op 24-10-2003 @ 13:50:
Hij kreeg toch 5 jaar celstraf ofzo? :p
mogen ze een hometrainer naar ze cel sturen :p

maar denk niet dat die in de gevangenis komt of het moet al zijn als die gestopt is met wielrennen

De Skaaf 24-10-2003 15:34

Citaat:

B@RTOLI schreef op 24-10-2003 @ 16:31:
Ja dat wist ik maar dit naar Fassa kwam uit de mond van hem zelf en dat naar Choco Sjakie niet.
zeker wel, hij heeft zelf bekend contacten te hebben gehad met o.a. chocolade jaques.
gezien en gehoord in het programma sportweekend bij onze zuiderburen. maar eerlijk gezegd denk ik niet dat VDB bij een tradeteam II ploeg wil gaan rijden. dus de keuze fassa bortolo is vrij snel gemaakt

Boogie 24-10-2003 15:51

Citaat:

De Skaaf schreef op 24-10-2003 @ 16:34:
zeker wel, hij heeft zelf bekend contacten te hebben gehad met o.a. chocolade jaques.
gezien en gehoord in het programma sportweekend bij onze zuiderburen. maar eerlijk gezegd denk ik niet dat VDB bij een tradeteam II ploeg wil gaan rijden. dus de keuze fassa bortolo is vrij snel gemaakt

Hij heeft contact gehad met Noel Demeulenare, de baas van de Sjokoploeg. Maar het is niet gezegd dat dat was om VDB bij die ploeg te laten rijden. Het was een persoonlijk gesprek, geen zakelijk gesprek (probeerde Demeulenare de oplettende burger enige tijd geleden wijs te maken).

Offtopic: misschien is mergen een idee

B@RTOLI 24-10-2003 15:55

Citaat:

De Skaaf schreef op 24-10-2003 @ 16:34:

Beste De Skaaf, Choco Sjakie wordt ook een Trade 1 Team.

Anders zou Demeulenaere niet om Bruylandts, Van de wouwer en de BGL'ers vragen.

Ja hij heeft wel vaker contact met Noel omdat het een goeie vriend is maar niet ieder contact betekent dat het meteen om een contract gaat.

Tofke_H 26-10-2003 02:48

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=638856

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.