![]() |
Glassjaw uit elkaar?
Althans zo gaat het gerucht.
|
hou op :( :eek:
|
Serieus.
Een van de redenen schijnt te zijn dat Daryl te veel bezig is met zijn andere projecten. 25 oktober is misschien de laatste show. Of ze gaan nog een album opnemen, maar een breuk zit er aan te komen. Ze hebben overigens 11 bezettingswisselingen gehad ofzo, geeft wel aan dat er wat ge-eist wordt of het werkklimaat niet optimaal is. |
Citaat:
|
maakt het iets uit? ze treden toch nooit op.
|
verdomme. ik wilde ze zo graag nog een x live zien na ze 2 x gemist te hebben bij afgelaste shows. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, een dude die de zanger kent zei het of iets in die trent. |
kan er denk ik niet zo heel veel om treuren, ken het ook niet echt supergoed
|
de hardcore kits zullen wel boos worden
beucken!!! |
verschrikkelijke schijtband zeg!
gezien bij soulfly tour 2001 nooit weer!!! |
hehe hans! daar was ik ook
|
:( :( :( :( :(
|
ey doe eens lief.
Glassjaw, mjah had ze opzich wel graag een keer live gezien vind ze op cd ook vrij aardig.. maar als geniaal zal ik ze niet bestempelen.. maar toch zonde als ze uit elkaar gaan.. |
Citaat:
|
Dit topic gaat vernaggeld worden, ik voel het aan m'n theewater.
Maar goed: DAG MAG DUS NIET HE KINDEREN. Gewoon 'netjes' blijven, en als het je niet boeit dan ga je maar ergens anders leuk doen. |
(y) is goed ce el wan
ontopic: NOU EN! |
goed zo :p
|
vervelend voor de liefhebbers
fijn voor de niet liefhebbers |
hans teeuwen humor:
Mischien werd Daryl wel ziek van die muziek van jullie (Glassjaw)! En nu naar je kamer! |
haha?
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: geruchten zijn zo onzinnig als je oma's onderbroek, dus ik ga niet energie verspillen totdat het gerucht een feit is geworden. |
Citaat:
ik geef het een dag. |
Blijkt maar weer eens hoe niet grappig metalheads zijn. :p
Ontopic: T kan me niet boeien. Hekel aan die band. En wat t met hardcore te maken heeft....iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
So? Was Rival Schools dan ook hardcore?
|
dat maakt uit, hij had je wel even tuk
ik had liever gezegd snoeihard in het ootje genomen, maar aangezien dat niet relevant is.. glassjaw, met name het 2de album, heeft niet zo veel met hardcore te maken. maar het blijft verwarrend omdat het voor sommigen wel onder hardcore valt. of emocore, net zo erg. |
Citaat:
|
Citaat:
dude...gayer dan soulfly kan niet :p |
Alles heeft maar wat met hardcore te maken tegenwoordig. Zelfs vieze rechtse metalgasten. :p
|
iedereen wil DMS zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
zou wel jammer zijn, ik zou ze ook graag nog een keer zien! |
zonde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ruud+rellen
|
Citaat:
Citaat:
|
Je snapt dat je je echt niet meer op het forum kan vertonen als dit niet waar is he?
|
Citaat:
ik heb glassjaw destijds in Paradiso gezien. geluid en optreden waren niet echt boeiend. verder geniale band. |
Rival Schools is trouwens een nieuwe cd aan het opnemen die begin 2004 uitkomt.
|
ben benieuwd. ik blijf quicksand echter preferen boven die band. maarja das ff offtopic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gefeliciteerd.
|
dikke rukband... dus mooizo.
weer eentje minder. |
Citaat:
|
hehe...