![]() |
veel carlo en irene
ik vind dat er de laatste tijd heeel veel carlo en IRene tv is, carlo heeft dat cash en carlo, irene de bachelor(okje dat is dan afgelopen.) samen doen ze ook nog eens live and cooking en nu ook weer de carlo en Irene show.
En ze doen altijd hetzelfde, dus vind jij ook dat ze teveel op tv zijn? geef je mening |
hee hee, niet zo gemeen over carlo en irene, die vind ik grappiggg
:D |
Het is inderdaad veel te veel...:(
Wel slim bedacht van RTL 4. Eerst deden Carlo en Irene Telekids, daar is de jeugd mee opgegroeit, en nou kijken veel pubers naar hun "volwassen" programma's. Ik vind iig stom en irritant. :mad: |
Je hoeft er niet naar te kijken, dus het kan mij niet zo veel schelen.
|
ik vind het niet te veel, maar het lijkt allemaal wel te veel op elkaar.
in ieder geval life&cooking en dat nieuwe programma. Ik vond het te flauw, leek wel op telekids. Bij life&cooking kan ik dat best hebben af en toe tussendoor, maar een heel programma vol vond ik echt té veel. |
Alles wat die twee samen doen lijkt op Telekids :| beetje jammer...
|
op zn tijd wel grappig .. maar nu zie ik die 2 zo vaak op tv dat ik ze begin te haten man ..altijd de zelfde ''grappige'' opmerkingen
|
Ik vind het juist leuk dat ze zoveel samen doen!
Programma's die ze allebei apart doen zijn ook niet echt leuk (denk aan de Bachelor en Cash en Carlo :s) Alleen als Gerard Joling erbij komt dan wordt het te flauw. Maar samen vind ik ze echt géniaal, ze voelen elkaar zó goed aan. |
Life & cooking is wel leuk.
Cash en Carlo is idd irritant, de bachelor keek ik niet. Ze zijn leuker met zn tweeën. De Carlo & Irene show is er maar een paar weken ter ere van hun 12,5 jarig jubileum, best leuk op zich. ik ging stuk om dat eigen huis & tuin stukje, en dat liedje 'de zak van sinterklaas' met die Rus met enorme lul :p voor de rest was het idd nogal flauw. |
Op zich vind ik ze samen een erg geod team vonden, maar tis nu een btje in ovrvloed ja. Maar goed, daarvoor bestaat er een afstandsbediening. :D
|
Jah, so what, dan zet je de tv toch uit?
Ik mis telekids, dit is redelijk goede compensatie ;) |
Het is wel veel maar dat geeft niet, ik vind ze geweldig bij elkaar. Helemaal de Carlo & Irene show.
|
Van mij mogen ze nog veel langer samen programma's maken, ik vind ze echt geweldig (y) Irene is echt een topwijf :)
|
telekids vond ik altijd suuupers
life&cooking: leuk bachelor: nooit gekeken, leek me niks cash&carlo: dikke niks! carlo&irene show: hmm... op een paar dingen na viel het me heel erg tegen ze hebben i.d.d. wel veel programma's maar ik kijk bijna nooit tv, dus merk er ook neit zo veel van :p |
Ik vind ze gewoon :cool:. Verder geen last van de hoeveelheid.
|
Carlo en Irene op tv? Liever niet... ze zijn erg irritant en kunnen alleen maar domme, kinderachtige grappen maken...
|
Ik heb laatst eens een groot deel van Life and Cooking gezien en die andere programma's van hen ken ik ook wel. Maar ik zat me behoorlijk te ergeren. (Aan al deze programma's.) In het geval van L&C doen ze alsof het hun allemaal geen reet interesseert (kan grappig zijn zoals Beau bij Boulevard) op steeds dezelfde manier, dezelfde (soort) grapjes, dezelfde (soort) woordjes die ze altijd gebruiken. Jammer hoor want het concept van L&C is best aardig. Ik vind dat Carlo en Irene wel hun langste tijd hebben gehad.
|
iedere seconde dat die twee op tv zijn is een seconde teveel
|
die carlo en irene show heb ik nog niet gezien.. maar ik vind ze het samen altijd erg leuk doen..
en nouhjah, er zit ook een knop UIT op de tv natuurlijk :) |
Citaat:
Het was alleen niet life, vond ik best sneu eigenlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |