![]() |
klopt het dat je 24 uur na het zetten van n navelpiercing..
geen alcohol mag drinken? Of geldt dat alleen voor een tongpiercing?
|
'tot 4 uur na het zetten van ...' neem ik aan?
Of het voor een navelpiercing geldt zou ik niet weten, 't zou er mee te maken kunnen hebben met dat alcohol je bloed verdunt (volgens mij)...bij een tongpiercing lijkt het me ook nogal pijnlijk om zo kort er na al alcohol te drinken. |
ze hebben het mij er niet bij verteld, ik heb ook wel gewoon alcohol gedronken, en alles zit nog netjes en gezond op de juiste plek;)
|
bij mij hebben ze er niks over gezegd....
|
Je moet ook wel gruwelijk veel alcohol drinken, wil je bloed zodanig verdund worden dat je echt problemen krijgt met eventuele wondjes bij die piercing, tijdens, voor of na het zetten...dan lig je volgens mij ook al strontlazarus bij die piercingshop ;) ik zou me er niet te druk om maken, als jij twee glaasjes wijn wil drinken lijkt me daar niks op tegen./
|
Citaat:
Maar in een piercingshop piercen ze niet meer als je alcohol op hebt, maakt niet uit hoeveel. |
Volgens mij klopt dat niet. En is dat alleen na een tongpiercing. Ik heb gewoon 's avonds alcohol gedronken, en heb nergens last van gehad.
En idd piercers piercen niet als ze merken dat je dronken ofzo bent. |
OF je kunt ook gewoon ff doen wat ze zeggen eneen avondje "dag alcohol" zeggen...
Alcohol verdunt je bloed, dus wonden genezen minder snel. dunkt me dat t' waar is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |