![]() |
Wat ben je liever?
:) ook zeggen wta je gekozen hebt enw aarom
|
Ik ben het liefst kaal en dik. Kaalheid is best wel stoer en die dikte kan wel weg (y)
|
Doe mij maar gerimpeld en oud. Oh, en als je zo gespierd maar misvormd bent, dan pas je toch gewoon plastische chirurgie toe. :p
|
Ik wil gerimpeld en oud.
Want dan ben ik wijs! :) |
Maar jullie zijn beide 17, willen jullie dan meteen oud zijn? Is zowat jullie leven voorbij. is jullie keuze hoor... :D
|
Citaat:
Maar aangezien ik plastische chirurgie maar niks vind, toch maar gerimpeld en oud! :p |
Niet meteen, maar OOIT
|
gerimpeld is denk ik makkelijker te verhelpen met plastische chirurgi of niet?
|
Citaat:
|
nou behalve het goedmaken van mijn hoofd dan :( :D
|
Citaat:
|
Kaal en dik, kan je altijd nog afvallen en je haar laten groeien of desnoods een pruik kopen.
|
Citaat:
|
Kaal en dik.
a. Een vrouw kan niet (keej, chemokuren niet meegerekent) kaal worden. En dikte kan je altijd wegsporten. |
Kaal en dik
|
Citaat:
Als je gerimpeld en oud bent, kan je niet meer jonger worden. Gespierd en een misvormd hoofd, dan kan je wel zorgen dat je hoofd er beter uit gaat zien, maar dan moet je je laten opereren, hou ik niet zo van en gespierd hoeft nou ook weer niet.. Als je gehandicapt bent kan je er ook moeilijk vanaf komen, kan je wel een kunstarm of been nemen, maar dan ben je er met kaal en dik toch beter vanaf denk ik :p |
Citaat:
Ja je hebt eigenlijk wel gelijk |
Citaat:
|
Gerimpeld en oud
beter als dik. de best van de vier... |
ik heb gestemd op gehandicapt, afgehakte ledematen kan je op veel manieren opvatten. Dat je 1 of beide benen mist, of dat je een vinger mist. Ik heb het opgevat met dat ik geen pink meer zou hebben. Daar zou ik best mee kunnen leven.
Kaalheid lijkt me niks, dikheid valt weg te werken. Pruiken jeuken en nemen veel risico's met zich mee. Ik wil niet oud zijn en rimpels vind ik ook niks. misvormt gezicht lijkt me ook niks. |
Gehandicapt en mooi..
Denk dat ik meer moeite ermee zou hebben met het feit dat ik lelijk zou zijn, dan met het feit dat ik een ledemaat mis. *ijdelheid* |
Nou als we ervan maken nu dat je een been of arm mist. Dus pink enzo niet
|
Gerimpeld en oud, dat word ik uiteindelijk toch wel. Hoop ik.
Plus dat gerimpeld en oud een goede (en logische) combinatie is, en het niet per se lelijk oid hoeft te zijn. (en ik meer moeite zou hebben met misvormde hoofden, missende lichaamsdelen en dik zijn..) |
gerimpeld en oud worden we allemaal...dus daar zit ik echt niet mee...
|
Gerimpeld en oud. Dat vind ik gewoon het minst erg van de vier.
|
1e of 2e.
Aan de eerste kan je wat veranderen. En het lijkt me eerlijk gezegd best leuk om oud te zijn :o :| |
Citaat:
Ik zou het op zich ook niet erg vinden om oud en gerimpeld te zijn, maar dan liever pas over een jaar of 50 à 60, nu nog niet. |
Gerimpeld en oud. Dat wil ik ooit toch nog worden. :)
|
neej je wordt meteen gerimpeld en oud
|
Citaat:
|
Ik hoop sowieso oud te worden en die rimpels horen d'r dan bij.
Gerimpeld en oud dus :) |
Kaal en dik, want kaal word ik toch wel. Nu alleen nog dik. :o
|
kaal en dik :) dik kan er wel af ja, en ik ben toch al bijna kaal :)
|
ja kaal word ik dnek ik ook :) * Kijkt naar zijn vader *
|
Gerimpeld en oud, want dat gebeurt toch met iedereen uiteindelijk.
|
Citaat:
|
Gespierd en een misvormde hoofd/ Mooie lichaam en misvormd hoofd
Dat heb ik toch al, zoals het fotoboek bewijst En het is beter dan oud en vergrijst |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga voor oud en gerimpeld Maar dan wel pas over 60 jaar he |
nou dikke mensen hoefen neit lelijk te zijn :o
|
Kaal en dik denk ik toch... Dat kom je zoveel tegen en er is het makkelijkst iets aan te veranderen :)
|
Citaat:
|
kaal en dik dan maar...
dan ga ik wel m'n best doen om er weer 'normaal' uit te gaan zien enzo :) |
Kaal en dik. :cool:
|
gerimpeld en oud :cool:
|
gerimpeld en oud, met de herinnerin aan een mooi leven :)
|
Gerimpeld en oud, want dat wordt bijna iedereen wel.
|
Gehandicapt en mooi, zonder grote teen kan ik nl echt wel goed leven. :o
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic: ik heb kaal en dik gestemd, dan lijk ik in ieder geval qua omvang op m'n grote held Quintis. :D |
kaal en dik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |