![]() |
zelfmoord
Vier muren
twee ramen en een deur. Een vies matras een pisbak beschimmeld brood Een junk. Ik, dun,bleek staar doelloos voor me uit. Geen gevoel al jaren niet meer Het raam, een uitzicht: Twee vrouwen tippelend korte rokjes mannen in auto’s een kind op blote voeten een klap bloed op zijn wangen het huilt. Het doet me niets. Geen pijn geen verdriet geen angst. Ik voel niet Ik denk niet. Een schaduw op een muur een schim van wat ooit een mens is geweest een naam met een touw om zijn nek ik. Een stoel onstabiel twee voeten en een sprong. Petra Katanic 13 maart 2002, Maastricht Vier muren |
tss volgende keer win ik!!
dit gedicht is ook heel mooi hoor :D -xxxxxxxxxxxx- iesje |
Wow. Vet mooi en heel aangrijpend. Laat ik nou hopen dat je het niet over jezelf hebt. Verder loopt hij goed, hij lijkt heel lang, maar je bent er zo doorheen en de woordkeus is prachtig.
Jij kan dat;) |
Mooi hoe je dingen zo kort beschrijft!
|
hijs aangrijpend! echt heel erg goed. Ik zou zelf sommige zinnetjes niet zo kort (kunnen) schrijven, maar het stoort in dit gedicht eigenlijk helemaal niet.
|
Een stoel
onstabiel twee voeten en een sprong. geen woorden voor zo mooi.... |
erg mooi... :(
|
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Dit gedicht gaat trouwens niet over mij. Ik houd ontzettend veel van het leven en geniet elke dag. |
Deze is net zo mooi als je andere gedicht!
|
Ik vind deze gewoon erg geweldig. Punt.
|
wouw!
deze is ook echt supermooi! echt geweldig! |
Ik zei het al jij bent echt een Herman Brood meisje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |