![]() |
Weten bekenden van jou dat jij lid bent van dit forum?
Weten mensen die jij irl kent (zoals familie en vrienden) dat jij lid bent van dit forum?
Zo ja, weten ze je nick en vertel je er wel eens wat over? En wat vinden ze ervan? Zo nee, waarom niet? |
Mischien mijn zusje en mijn ouders dat ik lid ben maar verder niets of niemand.
|
Alleen mijn vriendin weet het, en mijn broertje en zusje. :)
|
mwa, neuh, niet echt.
|
euh volgens mij niet :confused:
|
Sommige mensen, die toevallig zien dat ik erop zit, die vragen dan wat het is ofzo. (n)
|
Ja. Mn broer weet het, en een meisje bij mij op school. Ze zijn zelf ook lid overigens. Ik vertel er wel eens wat over en dat vinden ze soms wel leuk geloof ik.
|
Mn vader, moeder, broertje en de vriendin van mn vader weten het ja. Ze vinden het geloof ik wel best zolang ik maar geen uren op de computer zit. Ik geloof dat mn broertje mn nick ook wel weet (die is namelijk hetzelfde als mn hotmailadres).
Klasgenoten vertel ik er niet over uit angst dat ze mijn berichten gaan lezen. |
nee over het algemeen niet echt. ik heb mn ouders er vaag iets over verteld toen ze vroegen hoe ik marco (vriend) nou had leren kennen. en verder nog een vriendin van me.
verder weten veel mensen dat ik wel is op een forum kom, maar niet welke. |
Nee, zeg. Moet je je voorstellen...dan schaam je je toch ook rot!
|
Citaat:
|
K zit op school wel 's te forummen, en dan lachen ze me uit :)
ik ben immers al een stoere student Mijn ouders weten het ook, aangezien ik regelmatig naar vrienden ga die ik ook via dit forum ken :) |
Ik hoop trouwens niet dat mensen van irl mijn posts gaan lezen ofzo... uit voorzorg post ik ook maar niet teveel dingen op Psych enzo :o :s
|
Citaat:
kijk, en daar heb ik nou twee nicknames voor ;) Een aantal personen die ik irl ken weten wel dat ik hier zit ja, weten ook wie ik ben, boeit me niet zoveel. |
Mn familie zeker (gezin dan) en een paar vrienden.
|
ja, mn beste vriend komt hier nu ook dankzij mij, levert dit een bonus op? :evil:
|
Ja, mensen die me een beetje kennen weten dat wel ja.
|
Mijn moeder heeft het forum wel eens gezien, en ik denk mijn broertje ook wel, maar mijn nick weten ze niet. Ik vind dat niet iedereen hoeft te weten dat ik hier op het forum zit.
|
Citaat:
|
Twee vrienden en m'n zus, verder niemand.
|
Nee, hoeven ze niks van te weten :o
|
Ik vertel er niet uit mezelf over, maar ik verberg het ook niet. Ik heb een fotoboek dus in principe zou iedereen me kunnen identificeren ;) Mijn broertje merkte dat ik verdacht vaak op 'die ene gele site' zat en toen heb ik maar verteld wat het is. Voor zover ik weet weet hij mijn naam hier niet, hopelijk.
|
een. want ik had hem hier betrapt (:p) en kon dat niet voor me houden
en mijn zusje zal het vast ook weten doordat het niet lukt om de forumgeschiedenis te wissen. |
Citaat:
'Tools' ---> 'Internet Options' ---> 'Clear History' hoppa! :P |
alleen de mensen die zelf ook lid zijn geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
dan gaat alles weg behalve DK en lifestyle ofzo :| en de sites van de universität Heidelberg en ANWB :p |
Citaat:
niemand die mij in het echt ook kent :) |
Oh, en ikzelf:
Mijn moeder weet dat ik lid ben van een forum. Maar zover ik weet, weet ze niet welk forum en weet ze mijn nick ook niet. Een aantal vrienden weten wel van welk forum ik lid ben en wat mijn nick is. Ik heb het er ook wel eens vaag over gehad, geloof ik. |
ja, ze weten ook mijn naam als ze t vragen zeg ik t gewoon, een stel die ik ken zijn hier lid dus t is allemaal wel best.
|
wat klasgenoten weten het
familie weet alleen dat ik Mucahid heet, voor de rest weten ze niets van me :) |
Alleen een hele goede vriend, en die weet ook mijn nick. Maar het boeit niet, want hij weet niet echt wat een forum is. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mn vader en broertjes
en dan maar vragen wat het is, of het leuk is en wat ik daar doe :( dan heb ik zoiets van: KIJK ZELF :mad: maar daar nemen ze geen genoegen mee |
Een enkeling. De meeste mensen niet. Daarom niet, niet echt belangrijk om dat te weten of zo.
|
Irl? Hoezo? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam een klasgenoot hier tegen, die weet het dus.
En mijn ouders en broertje weten dat ik veel op ´een forum´ zit, meer niet... |
mijn ouders en zusje weten het, ik heb het er ook best vaak over :o
verder uhm vrienden (2 ervan zitten hier ook)... |
Bij mij weten erg veel mensen dat ik er op zit. Heb er ook 2 broers op zitten. Maar ik vind het totaal niet erg als mensen het weten. Vrienden zeggen juist dat ik er te vaak over praat (klopt ook wel, ben nogal opschepperig enz...)
|
Ja. Sommigen zitten hier zelfs ook.
|
Mijn vader en mijn moeder,
als wel mijn lieve *hoest* broeder En ook vriendin en vrind Weten waar online ik mij bevind |
ja, dat weten ze.
|
Citaat:
gaan ze dan niet door het lint als jij de vrijheid krijgt om te zeggen wat jij vindt? |
Ja :D
|
feli nare man :confused: (y)
|
ow nare man, gefeliciteerd!
Mn gezin weet het wel ja, dat gele scherm gaat opvallen!;) en mn vrienden horen het wel es, kom ik weer es met een verhaal 'ja op het forum las ik..' bla.. maar verder komen ze zelf hier niet |
Citaat:
Maar dank je wel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |