![]() |
Subtiele (daar-kan-je-mee-wegkomen) versiertips?
Nou kijk, laten we het weer eens heel hypotethisch stellen, STEL er is iemand waar je verliefd op bent. Een vrij onmogelijk geheel, maar je wilt het toch in ieder geval proberen?
Ik ben zo iemand die dan pas met een hele harde "NEE" afgewezen wordt, anders blijf ik altijd nog hopen, ergens heel diep van binnen. Maar, in ieder geval, dan wil je wel iets proberen. Gewoon, wat gezelliger doen enzo, subtiele hints laten vallen, die achteraf onschuldig geïnterpreteerd kunnen worden. (Dus dat diegene niet achteraf kan zeggen: "Ja, maar je zei toch...") Dus hints, versiertips die niet direct te herleiden zijn op verliefdheid. Behalve "praten" en "uitvragen" (want praten doe ik en uitvragen is onmogelijk) zou ik graag wat verfrissende ideetjes horen. :) |
ga een keer gezellig met em skeeleren snowboarden naar een pretpark
euhm gewoon dingen die je met gewone vrienden ook zou doen dan kun je het langzaam opbouwen en als je hem bv bij afscheid een kus op zijn mond geeft kan je dat ook op 2 manieren interpreteren suc6 |
Het enige wat belangrijk is is veel aanraken en veel oogcontact :)
|
het vervelende van die hints is ook dat iemand niet echt weet wat ie dr mee aan moet, en het dan maar interpreteert alsof er nix achter zit. Althans, dat schijn ik altijd te doen :o
|
Citaat:
doe ik ook minstens een van beiden moet heel direct zijn, met alleen subtiliteit stel je dat moment alleen maar uit. |
Citaat:
Lees: het is een vrouwelijke lerares. |
Citaat:
FF serieus, leraren mogen niks beginnen met leerlingen. Als dat uitkomt verliezen ze hoogstwaarschijnlijk hun baan, en de kans dat ze dat willen riskeren is bijzonder klein. Misschien cliche, maar waarom wacht je niet gewoon tot je een leuke meid/jongen tegenkomt? |
Ik ben daar wel goed in geloof ik :o Er tegenover staat dat dingen van mij ook heel fout opgevat kunnen worden, als versierpogingen terwijl dat helemaal niet zo bedoeld was. Weten die arme jongens nog niet of ik ze graag aan wil randen of ze gewoon graag mag :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft ze een vriend/vriendin? Hoe oud is ze? Het voordeel van meiden van boven de twintig is dat ze (meestal) niet meteen als een kip zonder kop in paniek rond gaan rennen als iemand van hetzelfde geslacht laat weten interesse te hebben. Je zou d'r gewoon mee kunnen vragen naar de bios, dan is in ieder geval duidelijk wat je 'bedoelingen' zijn. |
Citaat:
Maar *ewww* bios, da's juist direct, dat is niet de bedoeling. Dan gaat ze als ze niet op vrouwen valt zo'n diepzinnig psychologisch gesprek voeren en dan kan ik nooit meer gewoon vriendinnetjes blijven. :bloos: |
Citaat:
Citaat:
Als je het toch subtiel aan wil pakken zou ik proberen d'r achter te komen welke interesses jullie 'delen' (M.a.w: als zij bepaalde interesses heeft, heb jij die ook :D). Als ze bijvoorbeeld van filmhuisfilms houdt zou je kunnen zeggen dat je daar ook van houdt, maar dat geen van je vriendinnen meewil. Pruillipje erbij en je hebt een date ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Oke, flauw :o |
Citaat:
|
hmmz doe alsof je iets niet begrijpt en vraag haar om bijles :)
daar kan ze toch niks achter zoeken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
stoer dat je dit durft, iedereen kan je kop zien en toch dit posten. respect (buig smiley)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, tja, ik moet toch wachten tot na de diploma-uitreiking. Anders heb ik sowieso geen kans. |
Je zou eens kunnen laten vallen dat je op vrouwen valt. En met een beetje geluk doet zij dat ook. Zolang jij nog haar leerlinge bent, zal ze niet eens met je uit durven, dus laat dat maar uit je hoofd. Dat kost haar haar baan, dus stel haar niet voor dit dilemma. Na je examen heb je je hele leven de tijd nog.
Duidelijkheid zou ikzelf trouwens bijzonder op prijs stellen. Subtiele hints interpreteer ik toch maar verkeerd. |
Citaat:
En ik was absoluut niet van plan iets te doen voor mijn diploma, zoals je zegt, dat zal ze nooit doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik val op burgertrutjes en saaie mannen, hoor! :p Nee, maar zó uitdagend en spannen ben ik niet eens... :s |
Citaat:
Ik val niet op burgertrutjes, wanneer je die definiëert als meisjes die op hun zeventiende met hun twintig jaar oudere vriend willen gaan samenwonen, en zo snel mogelijk voor de vaste baan bij Bianca's Schoonheidssalon gaan ;) |
Citaat:
Nee, ik wil iemand die intellectueel is, waar je goede gesprekken mee kunt voeren, iemand die immens lief is, van knuffelen houdt, niet een al té socialized typ is (dus niet iemand die ieder weekend uit moet), maar iemand die liever een boek leest of een film kijkt met mij erbij. Zuchtzwijmelzwijmel. Nouja, ach. Liefde is ook niet alles. :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar soms zie ik mezelf gewoon helemaal niet in een relatie met iemand. Ik ben daar gewoon veel te verlegen voor, en ik denk dat ik helemaal gek wordt als er de hele tijd iemand is die allemaal dingen met me wil doen. Ik ben gewend om zo'n loner te zijn... :p Gehehe, nou klink ik echt als een hele I-ve-got-no-life-nerd, maarja, dat zij zo. :) En tja, soms knaagt het, als iedereen om je heen een wederhelft gevonden heeft. :s |
Citaat:
Zo. Die overtreffende trap van I-got-no-life moet toch betreden worden. :) |
Citaat:
Tja, dan heb je nog katten, die zijn lief en knuffelen (voor de verandering) wel eens terug, maar alleen als het hen dunkt en die zijn veel te vaak afwezig of krabben. :p En inderdaad, ik ben nu op dit moment niet eenzaam ofzo, als ik alleen ben heb ik er juist niet zoveel last van, maar met andere mensen om me heen word je er gewoon walgelijk mee geconfronteerd. Ga ik bij vier vriendinnen aan tafel zitten. Waar hebben ze het over? Hun vriendjes. Onafgebroken. Echt. :rolleyes: |
Ja...het zou zo moeten zijn dat een relatie, een partner die je feedback geeft en die je kunt confronteren met je problemen, waar hij of zij dan zijn eigen visie op geeft, leidt tot grotere zelfontplooiïng. Maar in de praktijk leidt het eigenlijk altijd tot een beperking van je leefwereld. Krijg een vriend, ga samenwonen, krijg koters, kak in, stem CDA. Mijn schrikbeeld :D
|
Citaat:
Een partner vult je aan IMHO, als een partner je ernstig beperkt is de relatie IMHO geen lang leven beschoren. Kijk, je hoeft niet op zondagmiddag met de buren een 'stukje te gaan wandelen' (ril) natuurlijk. Nadat het uit ging met m'n ex genoot ik 'met volle teugen' van m'n nieuw verworven vrijheden, maar later krijg je door dat alleen zijn soms ook best wel alleen zijn. Vrienden kunnen nooit en te nimmer je partner vervangen, vooral als ze zelf een partner hebben. |
"als ik jou zou vragen of ik je mag zoenen, wat zou jij dan zeggen?"
"iewl! neeeeee! "nou oke, dan vraag ik het ook niet" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja, dan is de reactie wel anders ja, eerder iets in de zin van: "ik zou nee zeggen, knul" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En nou stoppen met chatten en kattig doen enzo :nono:
|
I'm more in love than ever. :s
Verschrikkelijk. |
mn huidige vriendin belde me op met : zal ik even langskomen om je rug te wassen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |