![]() |
Televizier ring 2003
nou vond t maar niks :p
Kids top20...nooit van gehoord... Jack Spijkerman met z'n zilveren ster... *hoera* :rolleyes: Wendy van Dijk met een zilveren ster *nog meer hoera* :rolleyes: en de ring ging ook naar Wendy *3dubbel hoera* :rolleyes: vond t wel beetje jammer voor Carlo en Irene...maar ja, dan kunnen we zondag bij Life & Cooking weer lekker veel gezeik verwachten :cool: |
Televisier ring is sowieso bagger
|
Tsja eigenlijk vond ik ze alledrie niet zo in aanmerking komen, maargoed, overall vind ik wel dat Wendy m wel eens moch krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waren 3 loze opties en dat ze dan ook nog een tussenstand geven (waardoor alle pubertjes nog snel 55 sms voor idols kunnen sturen) is ook bull. 3 programma's met al eerder gebruikte formules.
dit soort prijzen zegt me weinig - het interesseert me over t algemeen weinig hoe sms-minded nederland dit soort programma's beoordeelt. ik vond hart in actie een suf programma en dat vind ik nu ook nog maar goed, van harte gefeliciteerd, zij die er waarde aan hechten |
whahah wie had dat dans/zing gedoe gezien? dat over Patty Brard en Patrcia Paay ging?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals veel televisie prijzen totaal niet serieus te nemen. Dat Jiskefet (één van de weinige goede programma's) nog nooit genomineerd is zegt al genoeg.
|
Ja, maar dit was toch een publieksprijs? Mensen konden in de voorrondes kiezen welke programma's ze goed (of leuk) vonden, en de 3 programma's/presentators/presentatrices met de meeste stemmen gingen naar de 'finale' die je gister dus zag.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jup.. |
Citaat:
|
kijken ze bij de televizier ring uitreiking nou eigenlijk naar wat het beste programma is of naar wat de meeste kijkers trekt? blurgh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
valt dan toch een beetje tegen dat idols niet heeft gewonnen, aangezien je daar ook zoveel moest sms-en op je "favoriete" idool
|
Dat hele gedoe gaat helemaal nergens over. Onzin.
|
Dat ballet over Patty en Patricia was gewoon weg géniaal! :D
Optreden van Jamai en Roel was ook wel vet :cool:! Alleen héél erg jammer dat Carlo en Irene helemaal niets hebben gewonnen, ik had het ze wel gegund :( |
Citaat:
Irene Moors is gay Rudolph van Veen is gay |
Ach ja volgens mij is het idd elk jaar ongeveer hetzelfde...ik heb wel gekeken trouwens. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |