![]() |
Wat is na kazaa het beste download programma??
waaroom
kazaa word met de dag corrupter bvd maradinus |
Soulseek --> muziek
xmule en bittorent--> rest |
Leechftp + ftp sites (y).
|
eMule, just experience :)
|
Irc
|
Citaat:
verder heb je direct connect, en bittorent (www.suprnova.tk) |
nieuwsgroepen
|
WinMX
|
dc++
(deze vind ik overigens beter dan kazaa) |
apart dat reply 2, 4 en 6 helemaal geen download programma's zijn :p
|
eMule/DC++/Bittorrent/Nieuwsgroepen
Probeer zelf eens uit. Als je een verbinding met veel upstreambandbreedte hebt, en je computer 24/7 aanstaat, zou ik zeker eMule uitproberen. Elke ochtend liggen er dan nieuwe pakketjes onder de kerstboom. =) :p |
niet na kazaa, voor kazaa
EMULE. :evil: het ezeltje blijft wel trekken :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
XS4ALL (newszilla, need to say more?) Planet Internet (maar met die lightpakketten raad ik het af) inter.nl.net (maar soms hoor ik slechte verhalen over de retentie van een aantal binaries groepen) Demon (Supernews, errug goed) Versatel (Goede retentie, heel erg veel compleet) Wanadoo (blijft maar beter worden) Kabelfoon (heel erg goed, maar hou opnieuw je datalimiet in de gaten) Als je cistron hebt, kun je tegenwoordig opzich met een gerust hart ook wel gaan nieuwsgroepen, maar deze mist wel veel binaries groepen. Quicknet is geloof ik weer Multikabel en ook weer wat verbeterd. Met @home, chello, hccnet en eweka (de enigen anderen waarvan ik het weet) kun je het wel vergeten, dat is echt grote bagger. Overigens kreeg ik laatst mail van chello dat de servers vernieuwd zijn en oa. de retentie een stuk beter is geworden, maar het werkt een beetje averechts geloof ik, de compleetheid laat nu nog meer te wensen over! |
Citaat:
|
Oke thnx
van papa en mama mafg de pc niet 24/7 aanstaan om dat te veel stroom kost en ze vinden het onzin als er niemand achterzit en dat ding staat aan. heb geen zin om weer discussie te voeren met mijn ouders ps het mort wel ongeveer het zelfde download programma zijn als kazaa |
hebben jullie dat ook als je met kazaa download een muziek nummer en je speelt m af en miden het nummer of zoms het hele nummer een vaag geluid (maar dan echt super vaag) hoe kan dat??
|
Citaat:
|
Citaat:
Helaas - we hebben niks gevonden. Probeer het nog eens met andere trefwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=kazaa |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de nieuwste kazaa ook met speed Up??
moet je nu voor kazaa betalen om te downloaden?? |
heb nu ff morpheus
heeft iemand hier ervaring mee?? |
Citaat:
http://www.kazaa.com/us/index.htm |
Citaat:
:eek: spyware, pop-up etc. :eek: ga liever voor kazaa lite 2.4.?? maar die heb ik al gevonden |
Kan iemand mij misschien wat meer uitleggen over de nieuwsgroepen? ik snap namelijk niet helemaal hoe het werkt.
|
Citaat:
bergrijp er ook geen nsars van in denk dat het ftp's zijn |
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |