![]() |
Wat stop je het liefst in de magnetron?
Ik Lasagna Bolognese :p
|
Ik vind meeste kant en klaar maaltijden van de AH wel lekker. Lasagne, spaghetti, bami, nasi etc.
|
Chinees, dus bami en nasi maar dan wel mét Satésaus.
Ik zweer bij alles waar saté saus bij zit... :o |
Lasagne... mmmm :o
|
zoute popcorn!!!!!! (y)
|
Van alles (kan niet meer zonder dat ding)
|
Magnetron Lasagne :)
En kaassouflé hoewel dat niet voor de magnetron is.....hij ontploft maar smaakt nog even goed. Wat ook lekker is: Bakje pakken, paar eieren doorheen gooien, goed kloppen, dan vanalles [hartigs] er bij gooien wat je lekker vind [tomaat, kaas etc.] en tijdje in de magnetron totdat het 1 grote schuimklont is :p |
melk en die dan dus warm laten worden (doh) en dan nesquik erbij -----> warme sjokomel :D
|
popcorn :o
|
warme chocolade melk (of dan is hij nog koud)
eitje en héél soms kant en klaar maaltijden |
popcorn
|
Popcorn idd.
Kant-en-klaar maaltijden ook wel, maar dat hangt ook weer van m'n bui af. :o |
Citaat:
Ik houd wel van chinees uit de magnetron. :) |
het schijnt dat als je als mens in de magnetron gat, je het niet zo snel warm krijgt, maar dat je bloed van binnenuit gaat borrelen en je uiteindelijk flauwvalt en doodgaat....Mja dat heb ik gehoord, kan broodje aap zijn, maar het proeren waard. Mijn antwoord zal daarom zijn: een mensch :p
goede tweede: warme chocomel, maarn iet tegelijk met het mens, anders drinkt die het op :p |
chinees
|
Macaroni Bolognaise (y)
|
Citaat:
|
Wij hebben geen magnetron.
|
warme chocomelk
bapou ( schrijf je het zo??) das ook lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
de altijd lekkere worstebroodjes
|
spaghetti bolognese
en warme chocolademelk |
Een stroopwafel...:D of choc.
|
Citaat:
|
Pizza en een boterham met kaas en jam, lekkere kleffe bende :)
|
Hotdogs!!!
|
Citaat:
|
anijsmelk (met een beetje honing.... mmmmmmm)
|
bapao kip saté :D
|
niks, of een bapao..
Maar m'n magnetron is defect, al een maand of 2 ofzo.. En heb'm nog niet nodig gehad.. |
definitely bakpao !
|
poffertjesss =)
|
Pastadingen maakt niet zo veel uit welke en dan kaas erop en in de magnetron laten smelten (y) :) Lekker hoor!
|
Stroopwafels... heerlijk om die op te warmen :)
|
Ik gebruik dat ding nooit.
|
de pittenzak, als ik 's avonds ga slapen.. lekker warm in de winter.
|
Citaat:
echt heerlijk dat ding. van die Hotpop zoute popcorn vind ik ook errug lekkerrr |
bijna alles wat eetbaar is.
Ik kan niet meer zonder de magnetron :) |
melk, om op te warmen, als ik dat in een pannetje doe kookt het bijna altijd over... en dan chocolademelk of pap ervan maken
en boterhammen met gebraden gehakt-plakjes en kaas, en dan de kaas laten smelten hoe dan ook kaas, trouwens, dat is gesmolten veel lekkerder stroopwafels vanillevla, en dan over de appeltaart gieten, hmm en saus |
Citaat:
|
Haha, ik moest eens een koffieautomaat bijvullen in een ziekenhuis voor een of ander vertiefde vakantiejob... Staat daar zo'n magnetron.. En op een gegeven moment gaat het een beetje stinken.. Wat erin zat, een saucijzenbroodje ofzo was op 5 minuten gezet, en 't moest nog 3 minuten ofzo..
Hehehe, helemaal zwart en stinken en de rest van het ziekenhuis ging ernaar ruiken.. En toen waren er vijf mensen bezig om aan iemand die daar werkte uit te leggen dat zo'n ding er maar heel eventjes in hoeft.. "Ja, maar thuis zet ik'm ook altijd op vijf minuten, en dat gaat altijd goed." Dus, vergis je niet tevee in wat een oven is, en wat een magnetron is.. ;) |
niks, alles wordt slap en vies
|
PopCorn!
|
Metaal
|
Vanmiddag heb ik er een mexicaans broodje in gedaan, zo'n ding met vullig. Smaakte ook goed :)
|
ik gebruik dat ding alleen om brood te ontdooien of om theewater op te warmen
|
(y) chinees :D
ik breng mezelf op een idee ;) |
koken en stomen AH, maar veel te duur
|
en chocolademelk natuurlijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |