![]() |
Major League limited edition
Maak je klaar voor…The Official Soulution Album Tour 2003. Het nieuwe must-have Soulution album wordt gepromoot door ‘the man himself’ MARCUS INTALEX samen met zijn top-of-the-bill artiesten CALIBRE en ARTIFICIAL INTELLIGENCE. Ze komen als een team van 4 man sterk om dit een evenement te maken dat simpelweg niet gemist mag worden. Soul:R, het label dat verantwoordelijk is voor de Soulution Tour, heeft zichzelf de afgelopen jaren onmisbaar gemaakt in de D&B scène.
Andere DJ’s welke hun skillz zullen laten horen zijn Dreazz, Harsh, Pamb, Mynor, Rosco, Statik, Cain en Fox. Omdat er slecht 600 kaarten beschikbaar zijn, is dit een evenement ‘strictly for the heads’… entree: 12,50 aanvang: 22.00 Wie gaat er? En zou het nou echt zo druk worden als gezegd wordt? |
Het wordt zo druk als 600 mensen.
|
het zal wel druk worden ja, grote namen als je van drum 'n bass houdt
|
Citaat:
|
Wel een dope feestje..
Maar Marcus Intalex heb ik al een keer mogeen aanschouwen.. Evenals de hele Elementz Crew (bedoel ze komen uit mijn hometown Roffadam :o ).. Je weet toch.. |
Citaat:
En voor de rest ook wel aardige acts. Maarja. Nijmegen. |
ik ben er hoor
|
Ik wil er ook heen, (Kartel was weer heerlijk!) maar heb nog geen slaapplaats. Iemand een bank over?
|
Ik ga dr ook misschien bij zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja ik.. mijn broer dan :D |
Woohoo. Duurt tot vijf uur, ik wacht wel op 't station. Vandaag maar eens kaartjes halen...
|
Citaat:
|
Morgen....
|
ik ben 1x bij een major league feest geweest in rotterdam
was erg cool! |
Citaat:
|
Citaat:
was teminste volgens mij een Major League (en super duur :s ) |
Deze is 12,50. Vind ik niet duur voor feest tot 5:00 u.
|
nee zeker wel ok.
dat was 20 euro ofzo, was toen wel een lapgeld voor mij zonder inkomen enzo... maar cool feestje heur! |
en het was leuk! Ik ben zeer oververmoeid op dit moment..
(bijna 6 uur aan een stuk door gedanst..) :D Was de eerste keer dat ik op zo'n drum'n'base feesje was maar ik ga er zeker nog vaker naar toe! Mm volgende maand weer zoiets geloof ik? En hebben de mensen die zijn geweest zich vermaakt? :) |
Citaat:
ik ben dr helaas niet geweest, ik heb mijn avond gewijd aan mijn studie, had er wel graag bij willen zijn.. ach ja, wie weet misschien binnenkort wel weer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje laat misschien deze post, maar was echt een vet feest!
Zeer goed vermaakt, alleen in de kleine zaal was het iets te warm, erg jammer, omdat ik daar de muziek juist iets beter vond :p Coole muziek, relaxte sfeer, niet te druk, beter! (y) |
Citaat:
Want dat is pas sinds November 2002.. Denk dat je gewoon naar Elementz was gegaan (zo heette het vroeger).. 20 euro was voor mij toen te duur.. Ging wel naar Drum&Breakz in Nighttown (maar 5 euro :P).. |
Citaat:
Jij gaat zeker ook naar de volgende jungle galaxy? (over een maand ofzo?) Ik waarschijnlijk wel, al komen er dan niet zo'n goede dj's heb ik horen zeggen... |
Citaat:
Foto's laatste MayorLeague: www.relcamera.tk |
Citaat:
En ben je er ook gisteren geweest? Leuk? Ik helaas niet, mmja nijmegen blijft niet langs de deur te liggen.. |
Major League was afgelopen zaterdag in nighttown en JAA het was tof :D
|
ja maar dit topic ging over iets van 2003 hoor. :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |