![]() |
Will & Grace [nieuwe afleveringen!]
Ik heb gisteren de nieuwe aflevering gezien van Will & Grace, om half 10. Was echt leuk. Alleen miste ik iets geloof ik.. heeft Jack een zoon?
Wie kijkt nog meer? Of over de oude afleveringen ofzo. 't Is allemaal leuk. :p |
ja, jack heeft een zoon :) ik weet nietm eer hoe ie eraan kwam, maar hij had er 1 :)
wat leuk :D ik ga volgende week zeker wel kijken (y) |
Simpel; hij had z'n 'stuff' achtergelaten bij een 'stuff-bank' en daar werkte een vrouw die een kindje wilde. Elliot's mommy!!
Leuk stel:) |
Ik kijk het ook, eerst vond ik het heel stom. Keek denk ik op de verkeerde momenten (vind nog steeds Grace neit zo heel grappig soms) Sommige grappen liggen een beetje voor de hand, maar af en toe zitten er echt supergrappen tussen. Ik zag toevallig gisteren de hh én de nieuwe, en om één grap moest ik echt scha-ter-lachen! Toen Will zn handen aan het lotionen was zeg maar :D
|
Karen & Jack (incl. Rosario) vink eigenlijk leuker dan Will & Grace
|
Citaat:
'Where's my sweet girl!?' Beide: 'Here I am!!' |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben W&G fan! :) |
Citaat:
|
bij de herhalingen heeft Jack nu net zijn zoon leren kennen :)
ik vond Grace echt ontzettend vervelend en stom gister (n) |
Lievelingsstukje van mij was gisteren in de hh weer erop:
'denied.' 'denied.' 'approved...' |
:D dat bedoel ik nu
|
Citaat:
Kheb de afl. van gisteren dus gemist. :((n) |
Het leek me altijd een verschrikkelijke serie, maar nu ben ik sinds een tijdje de herhalingen aan het kijken, en het is eigenlijk wel heel erg leuk :cool: Van de nieuwe aflevering van gister heb ik alleen het laatste kwartier gezien..
Maar welk seizoen wordt herhaald, en welk wordt nu nieuw uitgezonden? |
Jack en Karen are me number 1 :cool:
Will soms nog wel tof, Grace niet (n) |
Citaat:
Heb die ep nu 3 keer gezien en ik vind 'm nog steeds leuk:D 'I look like Ricky Martin :s .' 'So you DO like it:)!!' |
Leuk, die nieuwe afl. :) De hh kijk ik ook nog wel bijna elke dag :o
Karen en Jack zijn idd cool! :) Ik vind Will ook erg leuk en Grace vaak ook nog in de hh. Volgens mij ga ik straks weer nieuwe en hh door elkaar halen zoals bij andere series.. :p |
die van gister was leuk, de nieuwe:)
maar ik vind het wel een beetje gek dat ze nou samen een kind willen.. |
karen en jack:
Mr. Sandmaaaaaaaaaaaaaaan, bring me a dream (bung, bung, bung, bung) Make him the cutest that I’ve ever seen (bung, bung, bung, bung) Give him two lips like roses and clover (bung, bung, bung, bung) Then tell him that his lonesome nights are over. Sandman, I’m so alone(bung, bung, bung, bung) Don’t have nobody to call my own(bung, bung, bung, bung) Please turn on your magic beam! Mr. Sandman, bring me a dream. ahhhhh leuk leuk leuk leuk.... maar Will is ook (y) |
Echt superleuke serie (y).
|
Ja, ik vind Jack het leukst (y)
Elliot is cute trouwens! En kben zelfs aan Karens piepstem gewend geraakt, dat kon ik eerst echt niet uitstaan. |
Citaat:
|
I LOVE ROSARIO
:bloos: |
'Yeah, I'm naked... Ahah... Ahah... Mhm... Oh, already?! Well, good for you!!'
|
wat is er vrijdag gebeurd nadat Jack liep te janken dat Will & Grace zijn failure goed wilde maken?
(ik mocht niet verder kijken) :( |
"Mister Sanmaaaaaaaaaan, bring me a dream!""pompompompom "Bring me a dream that I've never seen" "lalalala" Wiew Jack & Karen zangtalentjes hoor!! :rolleyes:
xxx |
Citaat:
Kun je dat ook downloaden hahahaha ik wil die versie!! |
leuke serie ja
*karin ademt een ballon helium in* - 'hey, it doesn't even work' :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
ik vind Karen wel de coolste |
Vandaag. :) Rosario en Karen. Jack en Cher. Grace en die paal. :D
|
hmmm... ik vin dat hele kindje krijgen gebeuren nu wel een btje suf worden...
Vaag gedoe... nog even en dan zit er misschien eindelijk een bevruchte eicel in Grace Hmm.. strax is ze onvruchtbaar ofzoow... stom sorry.. su filosoof.... ;) xxx xxx xxx xxx xxx |
aja geweldig.. :D egt top,
'Is anybody homo?!' (y) |
Het blijft echt geweldig, maar op een of andere manier zijn de nieuwe afleveringen een stuk minder dan de oudere afleveringen. En jaa Jack en Karen zijn helemaal super.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het even gemist.
Wie is zwanger van wat? |
will en grace willen samen proberen een kindje te maken..
Mijn favo stukje: Jack: Now, you go out there and kiss that girl elliot: But.... Jack: No but! Grace: excuse me, but I have a very big but... Jack: than you should've worn a long coat :D en Jack: Is anybody homo? Karen en Jack zijn geweldig :D |
WILL: Wait a minute. Everything but, B-U-T, or everything butt, B-U-T-T?
vond ik toch wel heel mooi. En weer zo'n fuckin' slechte ondertiteling, waardoor alle woordgrappen verloren gaan. |
wauw, ik zag gisteren dat kevin bacon in de nieuwe aflevering komt :)
dat wil ik wel zien :o |
heeft iemand het vanavond nog gezien? :) ik vond dat dansen leuk met will en kevin bacon :o
wil nu de film footloose zien :o |
ja, dat dansen was tof...en:
Jack: I'll track me...him dowm, and make sure that I...he will stop stalking you :D |
Geweldig :D
Echt genieten, die serie (y) |
Kevin Bacon was gaaaf :D (y) <3
niks mis met een flinke dosis zelfspot (y) |
Citaat:
|
de film "Footloose" met kevin bacon, komt maandag avond op BBC :cool:
|
Citaat:
|
Zielig einde vrijdag. :|
|