![]() |
Don't try this at home-schade
wat heb jij bij je pit-at-home akties al gebroken/bezeerd?
Ik heb bij een windmill de lamp(enkap) van het plaffon afgemept tegen de muur aan, heel mijn kamer vol met scherven... En ik stond een keer op mijn bed en sprong er met mijn handen naar beneden van af, maar mijn handen waren eerder op de grond dan mijn poten, waardoor ik mijn polsen bijna gebroken had :) come on with those though stories! |
haha dat was wel vermakelijk om te lezen :) :)
ik ben alleen maar een keer keihard tegen de deur aan gelopen, ik was aan het dansen ed en ik zag niet dat de deur dicht zat (hij is bijna helemaal van glas) was een stom gezicht. |
ik ben een keer van de glijbaan gevallen met mn kop in ut zand geen gezicht en mn vriendin lag helemaal dubbel :s
|
Citaat:
|
Ik ben laatst door mijn bed heen gesprongen :bloos:
|
Ik zat een x wild te bewegen op een nummer, zo'n 3 jaar geleden. En toen schopte ik de knop van de kast eraf. En mijn hele teen lag open. Allemaal bloed op die kast (hij was nog wit ook) en mijn sok rood.
Mijn ouders komen thuis. "Wat is hier gebeurd?' 'Nouja , ik viel en ik moest me ergens aan vasthouden en en, met mijn voeten kon ik mijn val breken en... JA! JA!' |
Ik heb een keer tijdens een nummer mijn konijntje per ongeluk geofferd
|
Citaat:
draaide je kiss nummers? |
ik mepte mezelf een tijdje vaak op mn vingers met drummen
ECHT niet relaxt |
ik heb eens ook nog is`s ochtends mijn hand blauwgeslagen tegen mijn bank aan, iets klapte dubbel weet ik nog en mijn goedgestemde humeur was al snel weg
|
ik heb spierpijn nu, nadat ik gisteren de hele dag freaked heb lopen moshen op de nieuwe *kuchekuche* verboden woord *kuchekuche*
de kanker |
toen ik 13 of 14 was ofzo, collecteerde ik alle matrassen uit het huis legde ze in me kamer, zette nirvana op en sprong van de kast.
vet stoer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
pit-at-home akties een windmill dus. gaat wel over muziek ja |
ik ben ovor mijn bed geflikkord bij een carry on-mosh actie.
toen ging ik op mijn giecheltje. |
ook heb is een keer een kamer(niet van mij) licht verbouwd op de muziek van Converge, kweet niet meer of 't nou Concubine of Homewrecker was, homewrecker zou wel toepasselijker zijn geweest.
toen kwam ik er achter dat cd's best snel breken maarja gelukkig was 't niet mijn kamer, ik kan daar echt niet tegen |
Citaat:
hehehe :evil: little nicky |
een vriend van me heeft een keer zn bier over de stereo van mn ouders laten vallen toen mn zwager guns n roses op had gezet.
|
Ik heb blijkbaar een keer een achterlijk dure vaas gebroken bij iemand thuis. Ik herinner(de) me er absoluut helemaal niks van trouwens (eigenlijk van dat hele feestje weinig).
|
Citaat:
|
Gescheurde lip en een gat in de deur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook een keer gedaan. zet een stoel in je kamer neer (zo'n leunstoel) en daarachter een hoopje kussens. Ren vervolgens zo hard je kan naar de stoel toe en probeer een salto te maken in de kussens en kom erachter dat je kamer daar eigenlijk te klein voor is, waardoor je heel gezellig de muur ff kan begroeten. was toen wel 12 ofzo. |
mja de usual, wat deukjes in mijn kast
verder beneden wel es op mijn bek gegaan toen ik op mijn sokken op de gladde vloer fout terecht kwam na een sprongetje hehe |
een lamp omgeslagen :$
oe en mijn discman tegen de muur aan gefrisbeed :(:( |
Citaat:
|
en vroeger tijdens feestjes, als ik teveel gezopen had en de muziek was een beetje rock, sprong ik tegen vrienden en muren op. Daar had een vriend van me eens een bloedneus aan overgehouden. En ik had zelf last van mn derrière na zo'n landing
|
wou eens op een nummer op m'n stoel springen maar die draaide toen weg toen ik erop landde(het was zo'n bureaustoel) en toen ging ik enorm op m'n bek :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een keer een bloedneus, verder wat blauwe plekken.
|
ik was bij een vriendin, en we waren aan het zingen en dansen op heel erg energieke muziek, en opeens sla ik een hele mooie lamp om (kapot dus) die ze van haar oma had gekregen vlak voordat ze overleed.
omg, ik voelde me te schuldig voor woorden:( |
Citaat:
|
k heb n keer bij Dead bodies van Rancid de volumeknop op max gezet en daarbij had ik eenofandere samba-stok gepakt waarmee ik heftig ninja-oefeningen aan het doen was...toen had ik niet gedacht dat het plafond zo laag was en 2vande3 lampen die aan mn plafond hingen vlogen in het rond. K voelde me wel heel stoer though..en k dacht dat het er best koel uitzag..:P :cool:
toen was mn dag weer goed. (y) |
ergens achter blijven haken met een extension, die toen ik mn hoofd iets te enthousiast draaide omdat ik niet wist dat ie vastzat eruit werd getrokken inclusief de pluk haar waar die omheen zat. maar das niks bijzonders, ik verlies die dingen altijd en overal volgens mij. :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |