![]() |
op zoek naar het ene
Het doel van het leven
ontdek in in jouw ogen die mij even laten zweven dat moment is genoeg en overtuigend tegelijk en geeft me de zekerheid waar ik om vroeg Dat is nu juist de kracht Om met jou door te gaan in het leven Gelukkig, dat ben ik Zullen wij voor altijd aan elkaar kleven? Er zijn zoveel dingen die ik jou bied zal jij ooit een reden vinden waardoor jij dit allemaal niet meer ziet? Angst, dat hoort er een beetje bij maar ik weet ook, jou liefde is oprecht dus ik schuif die angst maar opzij Dit beseffend loop ik tevreden door het ene gevonden en daar geef ik me helemaal voor! :D jaaaaaaaa dat was weer mooi gebrabbel van mij :D |
Te laat?
Gevloerd door jouw leugens
gedreven door de wanhoop sla ik mijn hoofd neer terwijl ik doelloos verder loop waarom heb ik het laten gebeuren? hoe erg heb ik me vergist? ik was gedreven door mijn liefde die nu is opgegaan in mist... dat liefde blind maakt heb ik begrepen niets is wat het lijkt ook al heeft het mooi geleken het heeft zijn dieptepunt bereikt dat ik het niet eerder zag verbaast me nog het meest durfde ik niet te kiezen, was ik bang je te verliezen? Verdriet ellende en pijn waren me gespaard gebleven Als ik je eerder had verlaten en koos voor mijn eigen leven Nu jij er niet meer bent leef ik zonder angst want een ding is zeker Eerlijkheid duurt het langst! :evil: Heerlijk om hier over je ex te lullen... ghehe |
Je eerste twee strofes vind ik sterk, daarna wordt het een stuk minder vind ik. De rijm komt dan wat gedwongen over en het mist de kracht die wel uit je eerste twee strofes spreekt.
|
Vind het meer een afreageergedichtje dan echt geprobeerd ingewikkeld te schrijven, alles is een beetje standaard aan dit gedicht, de rijm, het taalgebruik, de inhoud, daardoor spreekt het hele gedicht me niet echt aan eigenlijk.
|
dat het je niet aanspreekt heb je soms ghehe :) maar ik zit nogal vol met opgekropte woeden tegenover me ex, vandaar :cool: Ik heb alleen zelf een beetje dat ik niet alles heb kunnen verwoorden wat ik wou en ben ook nog bezig met hem aan te passen...
liefs neaira |
dit is eigenlijk nog een probeerseltje voor mijn vriendje! (kijken wat hij ervan vind :confused: ) vond hem zelf ook slechter worden naarmate ik verder kwam in het gedicht.. hmmm die gaan we ook nog even verbouwen denk ik :D
liefs :cool: |
'Ontdek ik in JOUW ogen'
|
foutje :D te snel getypt ghehe
|
Lees het announcement, je mag maar 2 gedichten per dag posten. Deze verplaats ik naar een ander gedicht die je hebt gepost. Volgende keer dus niet meer dan 2 per dag, anders verwijder ik een gedicht(en).
|
Ik vind deze gedichten eerlijk gezegd nogal standaard, maar wel mooier om te lezen dan je andere: in deze twee gedichtjes zit meer ritme, een betere opbouw. Het taalgebruik vind ik alleen wat minder; je gebruik naar mijn idee iets te simpel taalgebruik en wat te veel sinterklaasrijm...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |