![]() |
Breezer-gedichten in het Engels om te sms'en?
Heeft iemand er nog een paar leuke?
Like : send this message to one person you love, one person you like and one person you wanna fuck and think about why i send it to you? |
Nee, die heb ik niet...
|
dat is echt het domste en meest loze en irritante soort rijmonzin die er bestaat, en noem het asjeblieft geen gedichten.
|
Dit is inderdaad echt troep. Verlaag jezelf niet. Of je moet het echt leuk vinden natuurlijk :rolleyes:
|
Ik heb wel eens een echt leuke gehad...toevallig:
If kisses were water, I'd send you the sea. If hugs were leaves, I'd send you a tree. If love was time, I'd send you eternity. But most of all, I wish you next to me ok, ok, niet echt uitblinkend in orginaliteit ofzo... maar wel lief :) |
Dit gaat naar Kantine.
|
|
Wat een zinloze onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even googlen heeft vaak ook wel nut...
Kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.smsversturen.nl/index.php?id=funsms/index |
y0 b00 gtt woody n fellin hot 2nite my plc @ 9 4 sheesi ma neesi
|
suP baby bba luv ya 4ever hUgZ n KiZZz JUaN xXx
|
Citaat:
:D |
Tip1: Gebruik y in plaats van ij
Tip2: Heb sgyt aan de nederlandse taal,...misgien..sgat...sgool...etc. en dan afvragen waarom de allochtenen zo slecht integreren. Tip3: Geen spaties, tenzij nodig Tip4: BenutAlleTekensZodatErMeerOpKan Tip5: Gebruik cijfers voor woorden als: - Forever: 4ever of 4eva - You: U - To: 2 - Wacht: W8 - Even/effe: FF - en ga zo maar door Ik begon me al af te vragen waar die breezah's dat taaltje toch vandaan halen. |
oh mijn god :rolleyes:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
bah kansloos |
duidelijk een topic voor lutsers
|
Citaat:
|
Citaat:
Tip1: Gebruik y in plaats van ij Tip2: Heb sgyt aan de nederlandse taal,...misgien..sgat...sgool...etc. en dan afvragen waarom de allochtenen zo slecht integreren. Tip3: Geen spaties, tenzij nodig Tip4: BenutAlleTekensZodatErMeerOpKan |
is dat leuk dan? :confused:
|
Citaat:
Ok. :) |
Citaat:
Zoiets kun je zelf ook nog wel bedenken, als je je verstand op nul zet en je inleeft in de doelgroep |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |