![]() |
1e keer xtc--->>> tips??
vanavond neem ik de eerste keer een xtc pil.
het is een roze/rode met een peaceteken. eeuh kvroeg me af of er nog do and don'ts waren..!? moet ik goed eten ervoor of juist niet teveel? en wat moet ik absoluut niet doen? |
kauwgom niet vergeten serieus je gaat last krijgen van je kaken
verder uhh als je denkt dat je ruzie krijgt ofzo, niet erop ingaan want je denkt dat je heel wat bent!!! |
ohjah en hoe zit het met blowen en xtc combineren?
|
als het je eerste keer is zou ik het niet doen
het kan wel maar geniet eerst maar van het xtc gevoel opzich |
Blowen versterkt de werking van xtc, dus niet te veel blowen maar van avond :) Oja en niet vergeten te drinken (niet te veel en niet te weinig)
|
jah vergeet niet te drinken want je droogt uit als je het vergeet
maar ook niet teveel |
kaugom, veel water (niet alles in een keer opdrinken :p ) draai wat blowtjes voor (want draaien gaat je denk ik niet lukken de 1e keer)
|
ghehe goed plan. nja anders zijn er wel vrienden die voor me draaien?
maar eeuh moet ik goed avondeten of niet? :o |
Citaat:
|
oke tnx (y) :)
|
Np :)
|
-Water
-Kauwgom -Chille plek binnen waar je heen kan als je je kut voelt -Vrienden die ook strak staan -Bananen voor de dag erna |
gewoon hetzelfde als anders.....
je moet het gewoon over je heen laten komen denk ik |
de kleur en de vorm van de pil maken niets uit de pil kan ook wit en viekant zijn en hetzelfde bevatten als jouwn xtc pil
hou het bij eentje neem niet meer als je niets voelt genoeg drinken letten op hartkloppingen zorgen dat je niet overhit raakt of onderkoelt door buiten te gaan zitten zorg dat anderen bij je zijn die ervaring hebben niet combineren met andere drugs of alcohol als er iets mis gaat ga dan naar het ziekenhuis en ben niet bang dat je ouders er achter komen want het is veel erger als je er aan overlijd je kan nogal geil worden van xtc dus laat je niet door zo maar iemand "pakken" en volgens mij kan je beter geen kaugum pakken want dan ga je nog meer bewegen met je kaken en pijn krijg je daar toch aan |
Citaat:
@topicstarter: Laat even weten hoe het was, hoe je het ervaren hebt :) |
ik heb eigenlijk nooit kauwende kaken *trots*
|
Citaat:
|
het was geweldig:D:D
kbegon met een halve en na 1 uur merkte ik nog neit veel dus heb ik nog een halve genomen.. nja toen kwam ie wel:D alles was vet blij en liev enzo en khield van iedereen. kwas met goeie vrienden en goeie gesprekken gehad enzo:) de hele avond ook gedanst.. mjah ook gewoon de hele avond wiet erbij gerookt. ik kan niet, niet blowen.. jaaah ook last gehad van dat kauwen. maarjah het was een superavond en zeker voor herhaling vatbaar (y) |
Citaat:
|
ghehe kwist het al van te voren dat ik het leuk zou gaan vinden.. misschien een btje te leuk :confused: :o
|
niks mis met een leuke avond toch? ;) :p
|
maar wel met mate dus :)
|
Citaat:
Heeft ie toch gedaan: Citaat:
:D |
Citaat:
Voor herhaling vatbaar, juh absoluut, maar probeer het niet te vaak te doen, dat houdt de ervaring specialer :) |
neej idd:)(Y)
|
Citaat:
|
hmmm :rolleyes: sorry.....
|
Citaat:
|
Ach, als ik onrecht zie, doe ik er wat aan ;)
|
Citaat:
|
ey
ik had een vraagje na hoelang is xtc eigenlijk uitgewerkt? |
uurtje of 2 a 3
Maar als je wilt weten hoelang het zichtbaar is, moet je die vraag maar stellen :p |
hehe nou vertel
en met hoeveel mg kan je het beste beginnen? |
Nou, ik weet niet op welk moment je het wilt gaan gebruiken :) Of je wilt of je ma het kan zien nadat het is uitgewerkt enzo, je bent tenslotte nog 15 enzo he :rolleyes:
|
Citaat:
Trouwens je blijft het nog best wel lang zien en de kans dat je de eerste keer goed in slaap valt is ook klein :) |
mjah bij mij werkte die pil van 1 tot 5.. 4 uurtjes ofzow..
|
ja, maar bij jou..... ;)
1e keer werkt altijd langer |
jah denk ik ook jah :o :p
|
Echt onzin zo'n vraag! Waar slaat dit op het is toch zielig dat je dit gaat vragen. Je moet er helemaal niet aan beginnen! Kuzzje
|
Citaat:
how would you like me to put my foot up your ass? |
Citaat:
|
Citaat:
en dan drink je zeker wel weer alkohol :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |