![]() |
Mario Kart Double Dash?
Mensen, over een tijd komt Mario Kart Double Dash uit(ik dacht ergens in november) en mij lijkt het een heel leuk/vermakelijk spel. Die online feature lijkt me egt heel erg leuk, als ik eraan denk hoeveel lol ik heb beleefd met vrienden en mario kart op de snes. Maar ik vraag me af of mario kart online wel gratis is(dus zonder abbonnementskosten), en of het online wel zo leuk kan zijn zonder dat je naast je vrienden zit? Wat is jullie mening hierover en over mario kart double dash?
|
nee, een abo is niet nodig.
|
volgens mij kon het niet online....?
|
volgens mij wel online, dat was juist hun grote troef
|
Wow eindelijk een Nintendo game die online gaat. Maar ik weet nog niet of ik hem koop. Ben niet zo dol op Racegames.
|
Citaat:
|
|
Ik hoop dat de game niet on-line gaat. Ze kunnen hun aandacht beter vestigen op een paar nieuwe features en nog betere splitscreen mogelijkheden i.v.p van toe te geven aan een zwaar overtrokken hype.
|
Ach, we hebben genoeg vertrouwen in nintendo dat ze wel een gulden middenweg weten te vinden.
|
Citaat:
|
Het gaat niet online, je kan via een LAN-netwerk spelen met 16 spelers (=4 Cubes).
|
Citaat:
|
|
Mario Kart DD!! kan officieel NIET online! Het is een lan game. Er is wel een progje uitgekomen (zie reactie van ReV3rEnD) waarmee je dus wel online kan, maar de optie zit dus niet in DD zelf!
|
F-Zero GX lijkt me trouwens leuker, of Kirby Airride van HAL Laboratories (van SS Bros. Melee, dus garant voor multiplayer fun!).
|
Ik heb Mario Kart en at first komt het een beetje flauwtjes over. Zo even multiplayer'en maar de 7.9 van IGN is wel aardig vind ik.
|
Morgen ga ik het spel uitproberen. Bijna iedereen is dol enthousiast over dat spel.
|
Citaat:
|
mario kart 64 blijft mijn favoriet
ik vind t trackdesign belabberd (die baby baan, omfg gewoon een rondje en luigi shit is een acht (op zich wel geinig dat je dan tegenliggers heb maja toch een beetje matig) en dan battle mode jezus christus die levels zijn pas echt slecht en saai zeg cube level is gewoon een platte vierkante vlakte en die block handel heeft geen verticale shit zoals in mk64 (wat was dat een geweldig level zeg) verder vind ik ook dat er te veel bliksems voorkomen ik wordt per race wel 2 keer geraakt ofzo door die ongein, niet leuk meer :/ al met al heb ik een beetje t idee gekregen dat ie gehaast is en een beetje een snel cashen game is geworden hijs niet superslecht maar ik had wel wat meer verw8 |
Tracks zijn kut.. al is Baby Park wle leuk voor een snelle race imo tegen een ander mens. Maar die battle-levels, pff... ernstig.
|
Ja de battle arena's zijn inderdaad zeer matig,maar een unlockable battle arena maakt dat helemaal goed, die is veel leuker dan die andere 4. :)
|
Citaat:
Leukste is gewoon GP en time trial. :) Baby level rules wel zeg, lekker scheuren door die bochten. ;) |
Samen de GP's doorstruinen in Co-op vind ik persoonlijk het leukste.
|
hij is echt leukkk!!!!
ik heb hem sinds vandaag en ik vind hem echt supermooi,cool en leuk maar wel supermoeilijk 50 cc gaat nog maar 150 wordt wel erg shit opeens veeeeeeeeeeeeeeeel oefenen dus |
Supermooi? Hoe kun je dat zeggen :) Ik bedoel, in alle eerlijkheid, het is allemaal erg vrolijk maar ook érg basic.
|
.....k weet nie...:(
|
Ik ga em via een omweg kopen (zie andere topic over zelda bonusdisc)
Hij lijkt me werkelijk geweldig...grafisch is ie goed, dat ie meer battle gebaseerd is is ook heerlijk (de computer op de SNES speelde op dat vlak vreselijk vals)....dan kan je teminste dmv smerige truucs winnen...wat op de SNES al snel frustrerend fout ging door de lullige computertegenstanders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |