![]() |
vrijheid
Heel alleen tussen vier muren
opgesloten en gevangen in een cel en in gedachten minuten lijken hier wel uren vanbinnen knaagt er een verlangen maar ik kan niets meer dan wachten verlangend naar vrijheid maar ook weer niet voor jou geef ik mijn vrijheid op 't is maar hoe je 't ziet (heb ik bedacht toen ik vastzat :o :o :o) |
Ik vind hem mooi, op de laatste twee regels na, de toon van die regels is heel anders, vind ik.
|
Ik vind hem oko mooi, maar ik vind die laatste twee regels juist een bijzondere wending. Tis maar hoe je het ziet ;)
|
Mooie dichtvorm; het leest heel prettig. In de eerste strofe vind ik het leuk dat je in de laatste regel het woordje 'en' gebruikt; orgineel op een bep (sorry, ik weet niet waarom ;)). Ik vind in de tweede strofe de laatste regel wat minder worden, die is net wat te lang naar mijn idee. In de laatste strofe vind ik de herhaling van het woordje vrijheid in de derde regel niet zo mooi, en de laatste regel vind ik eigenlijk wel leuk; het geeft het hele gedicht een beetje een luchtig geheel (Y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |