![]() |
hemelswit
Hemelswit
Langzaam zweven naar beneden meegeblazen met de wind kleurt de straten en de daken hemelswit, door mij bemind Weggevaagd door zonnestralen zacht gesmolten door het licht rustig teruggevormd naar water en verdwenen, uit het zicht Het sneeuwde gisteren :) . Is het eind niet te abrupt? |
haha jaaaaaa leuk de kringloop van de sneeuw verwoord :) vind einde mooi hoor, geeft juist net iets extra voor mij
|
Het spreekt tot mijn verbeelding:), mooi, herkenbaar geschreven. Einde is goed, mooi opgebouwd!
|
Erg mooi, einde is ook goed, en leuk verwoord! :)
|
Citaat:
Waar ik moeite mee heb, ik dat je in de eerste strofe het onderwerp vermijdt te noemen. Wat zweeft en wat wordt meegeblazen? De sneeuw(vlokken)... Toch loopt het wel aardig door de rijm, die niet gedwongen overkomt overgends. Het idee is leuk, van de kringloop... |
Ja ik vind dit ook een leuk gedicht. Het klopt gewoon, de rijm enzo. Ja Leuk!
|
Citaat:
Bedankt voor de reacties iedereen trouwens :) . |
Citaat:
|
Langzaam zweven naar beneden
meegeblazen met de wind kleurt de straten en de daken; hemelswit, door mij bemind Zou dit een verbetering zijn? |
Citaat:
Hetzelfde? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt een prachtig gedicht; supermooi verwoord... Het loopt perfect, en de woordkeus is prachtig, ik heb alleen één kleine suggestie: zou het niet mooier zijn als je van zweven zwevend zou maken :)?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |